اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درجلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم مطرح شد؛

بهسازی همه قنات‌های بخش کهک

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم بهسازی قنات‌های بخش کهک به تصویب رسید.

بهسازی همه قنات‌های بخش کهک
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید حسن رضوی مدیر عامل شرکت آب منطقه قم در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش کهک برگزار شد، در سخنانی در خصوص مصوبات سفر سال گذشته اظهار داشت: لایروبی سد شاه اسماعیل از جمله این مصوبات بود که این پروژه انجام شده است.
وی اضافه کرد: پیشنهاد داده‌ایم که در سفر فعلی افزایش ارتفاع این سد مد نظر قرار گیرد که امیدواریم بتوانیم این پروژه را نیز اجرایی کنیم.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قم همچنین گفت: تقاضا داریم که برای قنوات و آبیاری تحت فشار اعتبار در نظر گرفته شود تا در این زمینه نیز مشکلات برطرف شود.
وی با اشاره به اهمیت قنات‌ها در زمینه تامین آب مورد نیاز بخش اضافه کرد: کل استحصال آب بخش کهک 80 میلیون متر مکعب است که 60 میلیون متر مکعب آن از طریق قنات‌ها تامین می‌شود.
رضا سیار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز در این جلسه با اشاره به وجود اعتبارات خوب در خصوص بهسازی قنات‌ها در این زمینه قول مساعد داد و استاندار قم نیز بر بهسازی قنات‌های بخش کهک قم تاکید کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول