اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

85 درصد شرکت‌های تولیدکننده بتن استاندارد هستند

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد اجرای استاندارد بتن خراسان رضوی گفت: حدود 85 درصد شرکت‌های تولید کننده بتن در خراسان رضوی استاندارد هستند.

85 درصد شرکت‌های تولیدکننده بتن استاندارد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری ششمین دوره مسابقات بتن شرق کشور، بهزاد سعیدی رضوی در حاشیه ششمین دوره مسابقات بتن شرق کشور اظهار داشت: در حال حاضر در خراسان رضوی 87 واحد صنعتی استاندارد و 29 واحد صنعتی غیراستاندارد در حال فعالیت هستند که سعی در استانداردسازی همه واحدهاست.
وی همچنین با اشاره به این دوره از مسابقات که سبب ارتقای سطح استاندارد بتن می‌شود، گفت: هر ساله باید به تعداد تیم‌های صنعتی شرکت کننده افزوده شود تا از این طریق در بالا بردن سطح استاندارد بتن به جایگاه مناسبی برسیم.
وی برگزاری اینگونه مسابقات را در تبادل اطلاعات میان دانشجویان و اساتید بسیار موثر عنوان کرد.
در ادامه دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات بتن شرق کشور گفت: یکی از ضعف‌های موجود در صنعت کشور فاصله میان دانشگاه، دانشجویان و صنعت است که از طریق این مسابقات تلاش شده تا این فاصله به حداقل میزان ممکن برسد.
سید محمد سجادی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تلاش شده ضمن آشنایی دانشجویان با مواد افزودنی قابل استفاده در تولید بتن به سمت ساخت بتن با مقاومت بالا و نیز سبک‌سازی سازه‌ها برای مقاومت بیشتر حرکت کنیم. از دیگر موارد بررسی شده در مسابقات بالا بردن عمر مفید بتن و مستندسازی تجربیات دانشجویان در این زمینه است.
وی در ادامه گفت: در ششمین دوره مسابقات بتن شرق کشور با اشاره به اینکه یکی از امتیازات به دست آمده توسط شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات آشنایی آنها با شرکت‌های صنعتی و به دست آوردن تجربه‌های کاری است، خاطرنشان کرد: مرحله اول این مسابقات امروز به پایان می‌رسد و مرحله دوم که شامل داوری و بررسی سازه‌های بتنی است 26 آبان ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول