اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان:

باخت هفته اول مسابقات را فراموش کردیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: شکست هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور را با پیروزی مقابل هیئت بسکتبال بوشهر به دست فراموشی سپردیم.

باخت هفته اول مسابقات را فراموش کردیم
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی سام‌بوشهری بعد از دیدار تیم بسکتبال نفت آبادان در مقابل هیئت بسکتبال بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و تماشاگران حاضر در سالن راضی محل مسابقه را ترک کردند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تیم ما برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران دیر بسته شد به همین خاطر فرصتی برای برگزاری مسابقات تدارکاتی نداشتیم به همین سبب فکر می‌کنم که مسابقات هفته‌های ابتدایی ما بیشتر جنبه تدارکاتی داشته باشد.
کاپیتان تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان افزود: بازیکنان تیم ما با کسب پیروزی درمقابل هیئت بسکتبال بوشهر، شکست هفته نخست بازی‌ها را به دست فراموشی سپرده و سعی می‌کنیم در هفته جاری با انجام تمرینات مستمر و مناسب بتوانیم روند رو به رشد خود را حفظ کرده و نتایج بهتری را در ادامه مسابقات کسب کنیم.
وی در ادامه با اشاره به هدف حضور تیم بسکتبال نفت آبادان در مسابقات لیگ دسته اول ایران خاطرنشان کرد: هدف اصلی تیم ما در دومین سال حضورمان در رقابت‌های لیگ دسته اول ایران کسب تجربه بیشتر بوده ولی با توجه به بضاعتی که داریم باید به نتیجه‌گیری نیز امیدوار باشیم.
سام‌بوشهری تصریح کرد: به هر حال تیم‌های بزرگ با امکانات فوق‌العاده در لیگ جاری برای کسب سهمیه لیگ برتر بسکتبال کشور در مسابقات حاضر شده که این موضوع کار را برای تیمی مثل صنعت نفت آبادان دشوار می‌کند.
وی در پایان اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که داریم سعی می‌کنیم که در ادامه بازی‌ها با کسب نتایج مناسب در بین تیم‌های نیمه بالایی جدول رده‌بندی مسابقات قراربگیریم.
تیم بسکتبال نفت آبادان در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور عصر امروز با نتیجه 80 بر 72 از سد تیم هیئت بسکتبال بوشهر گذشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول