اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس:

بحث نظام پارلمانی در ابعاد مختلف قابل تحلیل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری پیرامون نظام پارلمانی گفت: بحث نظام پارلمانی یک بحث جدیدی در فضای سیاسی کشور است که می‌توان در ابعاد مختلف مورد تحلیل قرار گیرد.

بحث نظام پارلمانی در ابعاد مختلف قابل تحلیل است
عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: می‌توان آثار و فواید و ابعاد مختلف نظام پارلمانی را مورد بررسی قرار داد و دید که آیا می‌توان با این نظام یک رشد و توسعه جدی را در کشور دنبال کرد یا خیر.
وی تصریح کرد: اگر این بحث به صورت جدی و علمی تحلیل شود به نظر می‌رسد اگر رهبر انقلاب صلاح بدانند با اصلاح قانون اساسی می‌توان به نتایج روشنی رسید و به آن پرداخت.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر نظام پارلمانی بتواند پاسخگوی تمام نیازهای توسعه‌ای باشد، ارکان نظام باید به این لایحه بپردازند.
رجایی با اشاره به استقبال پرشکوه مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری بیان داشت: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام زمانی که به یک شهر و یا یک استان از استان‌های کشور قدم می‌گذارند، اقتدار اسلام ناب محمدی(ص) را در عصر حاضر به نمایش می‌گذارند.
وی گفت: حضور پرشور مردم در استقبال از مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان علیه اسلام را خنثی کرده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حرکت مردمی در استقبال از رهبر انقلاب نشان دهنده این است که اسلام ناب در هر جا که وجود داشته باشد عظمت خاص خود را دارد.
این مسئول با بیان اینکه استکبار جهانی در یک برنامه هدفمند به دنبال این موضوع است که مقبولیت مقام معظم رهبری را در رسانه‌های خود کمرنگ جلوه دهد، عنوان کرد: حضور پرشور مردم نشان داد که  علیرغم همه سانسورهای خبری در نقاط مختلف جهان مقام معظم رهبری در نزد این مردم جایگاه ویژه‌ای دارد و بیداری که در کشور‌های اسلامی اتفاق افتاده نشات گرفته از این نظام است که در راس آن رهبری همانند حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد.
رجایی در پایان اذعان داشت: حضور مردم در چنین صحنه‌هایی اوج عظمت و اقتدار ولایت فقیه را در نظام اسلامی به نمایش می‌گذارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول