اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نمایندگی شرکت ارتباطات زیرساخت در مازندران:

مازندران در امکانات و ارتباطات زیرساخت مشکلی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس نمایندگی شرکت ارتباطات زیرساخت در مازندران گفت: مازندران از لحاظ ارتباطی در شبکه زیرساخت مشکلی ندارد.

مازندران در امکانات و ارتباطات زیرساخت مشکلی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین پولادی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تشریح اقدامات شرکت ارتباطات زیرساخت در مازندران اظهار داشت: شبکه زیرساخت در مازندران دارای هشت مرکز است که شش مرکز راه دور و دو نمایندگی نیز در زمینه دریایی فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: 33 مرکز ایستگاهی در مازندران وجود دارد که 10 مرکز در مناطق صعب‌العبور در حال خدمات‌دهی است.
رئیس نمایندگی شرکت ارتباطات زیرساخت مازندران با اعلام اینکه یک‌هزار و 500 کلیومتر شبکه فیبر نوری در مازندران داریم، بیان داشت: شرکت زیرساخت در همه استان‌ها نمایندگی فعال دارد و بر عملکرد بخش خصوصی که در زمینه زیرساخت توسعه ارتباط و فناوری مشغول فعالیت هستند نظارت می‌کنند.
وی تعداد پرسنل شرکت زیرساخت و ارتباطات زیرساخت در مازندران را حدود 200 نفر اعلام کرد و یادآور شد: به لحاظ ارتباطی در شبکه زیرساخت مشکلی نداریم.
پولادی عمده‌ترین فعالیت شرکت زیرساخت را برطرف‌کردن موانع ارتباطی در استان عنوان و افزود: مشکلات دیتاهای مخابراتی را به سازمان‌های تنظیم مقررات ارائه می‌کنیم.
ایسن مسئول زمان فعالیت شرکت ارتباطات زیرساخت در مازندران را اول فروردین ماه سال گذشته اعلام و یادآور شد: به لحاظ زیرساختی در مازندران مشکل نداریم و مقداری از تاسیسات در مازندران و لوازم در استان تامین و بقیه از مرکز تامین شود.
رئیس نمایندگی شرکت ارتباطات زیرساخت در مازندران ادامه داد: تجهیزات ما متمرکز وغیر تمرکز در استان و مرکز کنترل می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: شرکت ارتباطات سیار مسئول نگهداری و تامین امنیت زیرساخت‌ها خارج از استان و اپراتورها را برعهده دارد و همچنین سیاست‌گذاری در زمینه ارائه پهنای باند اینترنتی نیز برعهده این شرکت است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول