اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی صورت می‌گیرد؛

ثبت‌نام از متقاضیان تعیین تکلیف چاه‌های آب فاقد پروانه بهره‌برداری

خبرگزاری فارس: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام از متقاضیان تعیین تکلیف چاه‌های آب فاقد پروانه بهره‌برداری در این استان ادامه دارد.

ثبت‌نام از متقاضیان تعیین تکلیف چاه‌های آب فاقد پروانه بهره‌برداری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی، محمدعلی نعمت‌نژاد با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی و آئین‌نامه اجرایی هیئت دولت در مورد تعیین تکلیف چاه‌های آب فاقد پروانه بهره‌برداری که تا قبل از سال 85 حفاری شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به تصویب قانون تعیین تکلیف چاه‌های آب کشاورزی فعال فاقد پروانه بهره‌برداری و ابلاغ آیین‌نامه اجرایی آن توسط هیئت دولت ثبت‌نام از تمامی متقاضیان دارای چاه‌های آب فاقد پروانه فعال کشاورزی محفوره تا پایان سال 1385 از مورخ 25 مرداد ماه سال جاری و برای رفاه حال متقاضیان از طریق دفاتر پیشخوان دولت آغاز و تاکنون در مجموع 72 نفر از متقاضیان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: ثبت‌نام این طرح از مرداد ماه آغاز شده و با توجه به محدودیت زمانی، متقاضیان می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی از مجموع 72 درخواست ارائه شده تعداد 23 درخواست در مورد صدور پروانه بهره‌برداری برای متقاضیان و چاه‌های شناسایی شده موجود در لیست مرتبط با حوزه عملکرد شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی بوده و تعداد 49 درخواست دیگر در مورد درخواست درج نام متقاضیان در لیست مربوطه است، که باید پس از تشکیل و تکمیل پرونده و پس از طی مراحل قانونی از جمله انجام کارشناسی و طرح در کمیسیون رسیدگی به آب‌های زیرزمینی در این زمینه اعلام نظر شود.
نعمت‌نژاد یادآور شد: از مجموع متقاضیان ثبت‌نام شده تعداد 56 نفر از آنان نسبت به ارسال مدارک خود به این شرکت اقدام و مراحل تشکیل پرونده و اعلام هزینه کارشناسی برای آنان به عمل آمده است و در نوبت بازدید کارشناس قرار دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول