اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

توطئه اخیر آمریکا علیه ایران یک دروغ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: توطئه اخیر آمریکا علیه ایران اسلامی یک دروغ بزرگ و صحنه‌سازی است.

توطئه اخیر آمریکا علیه ایران یک دروغ است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به توطئه اخیر آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا و هم‌دستانش انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین مانع برای دست‌یابی به اهداف شوم خود در منطقه و جهان می‌دانند و هر روز در صدد یک توطئه جدید هستند.
امام جمعه بروجرد گفت: ناکامی بزرگ آمریکا در جلوگیری از فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران و شکست مفتضحانه در منطقه باعث شده توطئه جدیدی را بر علیه ایران اسلامی به وجود بیاورند. 
وی  با بیان اینکه توطئه اخیر آمریکا علیه ایران اسلامی یک دروغ بزرگ و یک صحنه‌سازی است، افزود: آمریکا می‌خواهد افکار عمومی دنیا را نسبت به شکسته‌ای خود در منطقه خاورمیانه و فضای داخلی کشور خود تحت‌الشعاع قرار دهد.
حجت الاسلام ترابی اظهار اشت: آمریکا با این ترفند می‌خواهد تأثیرگذاری الگوی انقلاب اسلامی را در میان جهانیان کم‌رنگ جلوه دهد و جمهوری اسلامی را در نزد ملت‌های منطقه تخریب کند.
امام جمعه بروجرد گفت: همبستگی ملت ایران با نظام مقدس اسلامی و ولایتمداری مردم مسلمان همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
امام جمعه بروجرد در ادامه به کشته شدن قذافی دیکتاتور لیبی اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز در دنیا شاهد آن هستیم، نشانگر آن است که مردم دنیا تحمل نظام‌های دیکتاتوری را ندارند.
حجت الاسلام ترابی افزود: تحولات اخیر در کشورهای غرب و شرق نشان می‌دهد که زمان حکومت‌های استکباری و دیکتاتوری به پایان رسیده است.
وی یادآورشد: بعد از گذشت هشت ماه از انقلاب مردم مسلمان لیبی، پیروزی به ثمر نشست و مردم، دیکتاتور مستکبر را از بین بردند.
وی اظهار داشت: ملت مسلمان لیبی باید تلاش کنند عقب‌ماندگی های کشور خود را در طول این چند سال جبران کرده و اجازه ندهند بیگانگان در امور کشورشان دخالت کنند.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در کشور گفت: توسعه و پیشرفت کشور نقش بسزایی در سرشماری دقیق و صحیح دارد و مردم باید با آمارگیران همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول