اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی قالیبافان شهرستان انار صورت گرفت؛

اهدای فرش با 4.5 میلیون گره به حرم امام حسین (ع)

خبرگزاری فارس: 4 تخته فرش اهدایی از قالیبافان شهرستان انار به متراژ هر کدام 24 مترمربع و 4 میلیون و 500 هزار گره به حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلا ارسال شد.

اهدای فرش با 4.5 میلیون گره به حرم امام حسین (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از انار، ظهر امروز تعداد چهار تخته فرش دستباف به متراژ 24 مترمربع که به مدت هشت ماه توسط 45 نفر زن در شهرستان انار بافته شده بود، طی مراسمی به حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلی ارسال شد.
مهدی تهرانی مسئول مجتمع فرش دستباف انار در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: این چهار تخته فرش حدود 60 میلیون ریال هزینه در برداشته و توسط 45 نفر به طور فعال به مدت هشت ماه با 4 میلیون و 500 هزار گره بافته شده که برای اهدا به حرم امام حسین (ع) ارسال می‌شود.
وی افزود: این مجتمع فرش هم‌اکنون با23 دستگاه بافت فرش در انار و امین‌شهر راه‌اندازی شده و 108 نفر در دو شیفت کاری مشغول فعالیت هستند.
حجت‌الاسلام حسین حسینی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان انار نیز اظهار دالشت: ستاد عتبات عالیات شهرستان انار تاکنون بیش از3 میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد و 100 نفر کاشی‌کار و سنگ‌کار و کارگر ساده، حدود پنج تن پسته، ده‌ها فرش ماشینی، مقداری سیمان و مقدار زیادی طلا و جواهر برای بازسازی گنبدهای امیر مؤمنان و امام جواد و امام عسکری (ع) از مردم خیر این شهرستان جمع‌آوری و به این اماکن مقدس ارسال کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول