اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد:

حمایت همه‌جانبه حوزه از نظام در بعد فکری و معنوی‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انتظاری که امروز نظام از حوزه دارد این است که حمایت فکری و معنوی جامعه را برعهده بگیرد.

حمایت همه‌جانبه حوزه از نظام در بعد فکری و معنوی‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در مانور تبلیغی دفاعی روحانیون تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) که در پادگان باقرالعلوم (ع) برگزار شد به تشریح رابطه نظام اسلامی، روحانیت و حوزه‌های علمیه پرداخت و اظهار کرد: رابطه متقابلی بین نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه و روحانیت برقرار است و می‌توان گفت نظام اسلامی محصول حوزه است و این محصول مبارک حاصل زحمات و تلاش‌های هزار ساله روحانیون و علمای دلسوز و زحمتکش است.
وی با تاکید بر اینکه علمای زیادی در راه تحقق گفتمان نبوی و علوی گام برداشتند و در این زمینه زحمت کشیدند، افزود: سرانجام این زحمات توسط امام راحل به ثمر نشست و این شخصیت برجسته عصر حاضر توانست آن آرمان‌های الهی را محقق کند.
نماینده ولی فقه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه امام راحل(ره) حاصل حوزه علمیه قم بود، عنوان کرد: انتظاری که امروز نظام از حوزه دارد این است که حمایت فکری و معنوی جامعه را برعهده بگیرد و دلیل این امر نیز به دلیل حاکمیت دینی این کشور است.
سعیدی تصریح کرد: بسیاری از مسائل که در طول تاریخ هزار ساله‌ای که از عمر اسلام می‌گذرد و زمینه انجام آن فراهم نبود، امروز در این نظام به معنای واقعی کلمه جامه عمل پوشانده شده است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نقش عظیمی در حرکت‌های اسلامی منطقه و حرکت‌های عدالت‌خواهانه‌ای که امروز در دنیا در حال شکل‌گیری است دارد، افزود: بیداری اسلامی در منطقه محصول تلاش این نظام اسلامی است و احیای اسلام در سطح ایران و منطقه و برقراری توازن خالق و شارع مهم‌ترین دلایل شکل‌گیری این حرکت‌ها است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنان خود ولایت‌مداری را رکن اساسی و بنیادین برای طلاب بسیجی دانست و گفت: بسیج مجموعه‌ای از افراد جامعه است که برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تلاش می‌کنند و در این میان نقش طلاب بسیجی منحصر به فرد و برجسته است.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول