اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

نظام ولایی سرمایه حقیقی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: نظام ولایی به معنای حقیقی بزرگترین سرمایه ملت ایران است که امروز شایسته‌ترین دستاوردها را برای ملت ایران به همراه داشته است.

نظام ولایی سرمایه حقیقی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم غیرتمندانه در این دنیا و آخرت حیات جاودانه داشته باشیم باید از این سرمایه بی‌بدیل و عزت‌آفرین محافظت و صیانت کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای خائن داخلی و بدخواهان خارجی به حریم ولایت و امامت اسلامی خدشه و خدعه‌ای وارد کند.
وی با یادآوری اینکه مردم استان کرمانشاه به نمایندگی از ملت ایران در 9 روز میهمان‌نوازی شایسته و آبرومند از مقام معظم رهبری وفاداری عمومی را به جایگاه شایسته ولایت فقیه نشان دادند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در تک‌تک دیدارها و حضور در شهرهای مختلف و دیدار با آحاد مردم از سرمایه بزرگ حضور مردم و وحدت مذاهب و اقوام به نیکی یاد کرده و تداوم این انقلاب را در سایه همین همدلی‌ها و هم‌زبانی‌ها اعلام کردند.
امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به اینکه در یک مجاهدت بی‌نظیر باید در سنگر انقلاب و نظام ولایت کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی را نشان دهیم، خاطرنشان کرد: دنیا امروز منتظر کوچکترین لغزش از سوی ماست تا تبلیغات پردامنه خود را وسیع و گسترده به جهان نشان دهد تا الگوگیری بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام ما را دچار آسیب کند.
قیاسی به هجمه اخیر استکبار علیه ملت ایران اشاره و اضافه کرد: در این بازی تبلیغاتی و رسانه‌ای اردوگاه استکبار همسو و هم‌هدف تلاش می‌کند تا ایران را متهم به ترور کند در حالی که جمهوری اسلامی ایران خود قربانی ترور است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته اولیا و مربیان و تربیت‌بدنی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت سالم نسل آینده با توجه خانواده‌ها و نظام تعلیم و تربیت با تکیه بر تفریحات سالمی چون ورزش اتفاق می‌افتد.
قیاسی بیان کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تربیت متکی به آموزه‌های دینی و قرآن نیاز داریم و باید تلاش کنیم تا نسلی سالم، صالح و متکی به اعتماد به نفس را تربیت کرده و تحویل جامعه دهیم.
وی به کشته شدن قذافی به دست سربازان جنگی ناتو اشاره کرد و افزود: اعترافات قذافی می‌توانست آبروی استکبار را بیشتر بریزد به همین خاطر او را کشتند تا بسیاری از زوایا و ناگفته‌های دوران حاکمیت چهار دهه او به گور برود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول