اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 هفته بعد از افتتاح؛

تنها جایگاه CNG شهرستان میاندرود خراب شد

خبرگزاری فارس: تنها جایگاه CNG مرکز میاندرود سه هفته پس از افتتاح خراب شد.

تنها جایگاه CNG شهرستان میاندرود خراب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، تنها جایگاه سوخت گیری CNG شهر سورک به عنوان مرکز شهرستان میاندورد، سه هفته پس از افتتاح به علت نقص فنی تعطیل شد.
این جایگاه تنها ایستگاه سوختگیری گاز طبیعی در مرکز شهرستان میاندرود به حساب می‌آید و تامین کننده نیازهای ضروری رانندگان میاندرودی محسوب می‌شود.
به گفته شهردار سورک، این جایگاه با استفاده از تجهیزاتی ساخته شده که با معیارهای استاندارد لازم فاصله دارد.
محمد انصار الحسینی در گفت‌و‌گو با فارس، مشکل اصلی این تجهیزات را بر حسب کیلوگرم بودن آنها اعلام کرد و افزود: علاوه بر این موضوع کارکردهای دیگر این تجهیزات نیز با مشکل مواجه است که چندین مرتبه پس از تماس مسئولان شهرداری سورک با شرکت بهره‌بردار، ایراد‌های فنی آن رفع شد اما مجددا همان مشکلات پیش آمد.
شهردار مرکز میاندرود در این مورد افزود: در نهایت قرار شد برای رفع این مشکلات برخی تجهیزات این جایگاه تعویض شود و از تجهیزات مرغوب‌تری استفاده شود.
وی استفاده از قطعاتی که از مرغوبیت کافی برخوردار باشند را نیاز این ایستگاه دانست و اضافه کرد: قرار شد تجهیزاتی جایگزین شود که بر حسب مترمکعب کار کنند.
انصار الحسینی خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌بردار برای این جابه‌جایی تجهیزات نیاز به هماهنگی و صدور مجوز شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دارد و نامه‌ای هم به این منظور به این شرکت فرستاده شده است.
شهردار سورک گفت: با توجه به نیاز مردم منطقه به این جایگاه به عنوان تنها جایگاه مرکزی شهرستان میاندرود هنوز مجوز این جابه‌جایی تجهیزات صادر نشده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول