اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

ورزش باید به اصلی مهم در زندگی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: ورزش به عنوان اصلی مهم در زندگی تمام افراد جامعه نفوذ کند تا روزی را شاهد باشیم که ورزش درون خانواده شهروندان نهادینه شود.

ورزش باید به اصلی مهم در زندگی تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا صبح امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بردسیر اظهار داشت: با تقویت ورزش همگانی می‌توان برای افزایش نشاط عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های بلندی برداشت.
وی بیان کرد: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند اعتیاد، پر کردن اوقات فراغت به صورت پربار یا برقراری روابط عاطفی بین افراد، بیانگر اهمیت ورزش همگانی در پاسخ به نیازهای جمعی است.
موحدی‌نیا تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا ورزش به عنوان اصلی مهم در زندگی تمام افراد جامعه نفوذ کند تا روزی را شاهد باشیم که ورزش درون خانواده شهروندان نهادینه شود.
 فرمانداربردسیر با اشاره به اشاعه ورزش همگانی در بین خانواده‌ها افزود: برای داشتن شهری سالم و با‌نشاط باید شهروندانی سالم داشت که این امر در نهایت به سلامت کل جامعه می‌انجامد و در این راستا ورزش همگانی ابزاری مناسب برای رسیدن به این هدف بزرگ است.
وی به در پیش رو داشتن طرح عظیم و مهم سرشماری نفوس و مسکن در آبان ماه سال جاری اشاره کرد و از عموم شهروندان، همکاری مردم با مأموران سرشماری را به منظور سرعت، دقت و کاهش هزینه‌های سرشماری خواستار شد و گفت‌: هموطنان هر یک دقیقه در ارائه اطلاعات زودتر اقدام کنند، سه روز سرشماری زودتر انجام می‌شود.
موحدی‌نیا از مردم شریف شهرستان بردسیر خواست شناسنامه و کارت ملی اعضای خانوار را در دسترس داشته باشند و کد ‌پستی و اطلاعات ساختمان از جمله میزان، مبلغ اجاره و نوع ساختمان را یادداشت کنند تا هنگام مراجعه‌، مأموران سرشماری معطل آنها نشوند.
وی اطلاعات دریافتی را کاملاً محرمانه و صرفاً برای استفاده در برنامه‌ریزی و توسعه کشور دانست و گفت: شهروندان اطمینان کامل داشته باشند و اطلاعات را به صورت دقیق در اختیار مأموران سرشماری قرار دهند.
موحدی‌نیا تصریح کرد: مأموران سرشماری با جلیقه و کارت ویژه و با نشان مرکز آمار به درب منازل مراجعه و اطلاعات درخواستی را از خانوارها دریافت می‌کنند.
همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و روز ملی سلامت بانوان با حضور بیش از 3 هزار نفر از شهروندان در بردسیر برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول