اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه کتاب استان مرکزی؛

نشست‌ آشنایی جوانان با فرقه بهائیت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه نمایشگاه تقابل پشت پرده دو جریان انحرافی نمایشگاه کتاب استان مرکزی از برگزاری نشست‌های تخصصی آشنایی جوانان با فعالیت‌های انجمن حجتیه و فرقه ضاله بهائیت در این نمایشگاه خبر داد.

نشست‌ آشنایی جوانان با فرقه بهائیت برگزار می‌شود
مجتبی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نمایشگاه تقابل پشت پرده دو جریان انحرافی با موضوع بررسی فعالیت‌های انجمن حجتیه و فرقه بهائیت به همت کانون هابیلیان در نمایشگاه کتاب استان مرکزی گشایش یافته است که در این نمایشگاه نشست‌های تخصصی در این زمینه برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: کانون هابیلیان به همت خانواده 17 هزار شهید ترور از سال 1384 راه‌اندازی شده است که پیگیری مباحث خانواده شهدای ترور، احقاق حقوق خانواده‌ها شهدا در مجامع بین‌المللی، اثبات تروریست بودن استکبار، جلوگیری از فعالیت‌های هرچه بیشتر سازمان منافقین در عرصه بین‌الملل و روشنگری و اطلاع‌رسانی در مورد شهدای ترور از مهم‌ترین اهداف این کانون است.
مسئول غرفه نمایشگاه تقابل پشت پرده دو جریان انحرافی نمایشگاه کتاب استان مرکزی با بیان اینکه کانون هابیلیان تاکنون در 120 نمایشگاه اقدام به برپایی غرفه کرده است، گفت: بعد از جریان فتنه 88 سازمان منافقین هرم اصلی دشمن بود که با ترفندهای مختلف با دشمنان هم راستا شده و اقدامات خرابکارانه‌ای را بر علیه کشور آغاز کرد.
محمدی افزود: کانون هابیلیان با برپایی غرفه در نمایشگاه کتاب استان مرکزی به دنبال این است تا از طریق اطلاع‌رسانی جوانان و نوجوانان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه را با زوایای مختلف فعالیت‌های دو جریان انحرافی انجمن حجتیه و فرقه بهاییت آشنا کند که در این راستا اقدام به توزیع بروشور، سی‌دی اطلاع‌رسانی و برگزاری نشست‌های تخصصی خواهد کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول