اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر:

مهمترین وظیفه دانشجویان تولید علم است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور ملایر مهمترین وظیفه دانشجویان را تولید علم در راستای رسیدن به اهداف والا خواند.

مهمترین وظیفه دانشجویان تولید علم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عباس فتاحی در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور ملایر ضمن تبریک به دانشجویان، دانشگاه پیام نور را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و افزود: آن چه که باید به آن توجه شود این است که سبک و سیاق دانشگاه پیام نور با دیگر مراکز آموزش عالی متفاوت است.
وی دانشجو محوری را یکی از ویژگی‌های دانشگاه پیام نور خواند و ادامه داد: دانشجو محوری در دو اصل علمی و فرهنگی ارتقا می‌یابد که علمی بودن آن باید با هدف علم‌آموزی و خدمت به جامعه در آینده باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور ملایر تولید علم را مهمترین وظیفه دانشجویان خواند و ابراز کرد: علم شما باید به منزله تولید ثروت باشد و ثروت به معنای پیشرفت کشور و اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.
وی تأکید کرد: هدف دانشجویان باید بر این مبنا باشد که کشور ما در تمام دنیا در صدر امور باشد.
فتاحی خطاب به دانشجویان اظهار کرد: شما باید قدر خودتان را بدانید و به‌عنوان یک دانشجو به خودتان افتخار کنید و دلسوزانه برای رسیدن به اهداف خود و ارتقای جامعه تلاش کنید.
وی اساس دانشگاه را پژوهش و کارآفرینی خواند و ادامه داد: در بخش‌های مختلف هدف ما خدمت در آموزش، حل معضلات و مشکلات، استفاده از بهترین اساتید و ارتقای مسائل مذهبی، علمی و فرهنگی است و شما باید با ارتباط خوب و مستمر با مسئولان دانشگاه ما را در راه رسیدن به اهدافمان یاری کنید.
رئیس دانشگاه پیام نور ملایر از ورود 850 دانشجوی جدید به این دانشگاه در سال جاری خبر داد و ابراز کرد: از این تعداد 100 نفر در کارشناسی ارشد،150 نفر فراگیر و بقیه در کارشناسی در 28 رشته تحصیل می‌کنند.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان همدان نیز بر رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی توسط دانشجویان تأکید کرد: شما باید طوری رفتار کنید که در پایان تحصیلات و زمان فارغ‌التحصیلان هیچ پرونده انضباطی در دانشگاه نداشته باشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد دوست‌پرور اظهار کرد: شما ارزشی به نام علم را دنبال می‌کنید و باید در راه رضای خدا پیشگام و پیشقدم باشید.
در پایان این مراسم نیز کارگاه آموزشی و برنامه‌های مختلف و شاد برای دانشجویان برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول