اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان خبر داد:؛

فعالیت بیش از 41 هزار ورزشکار در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از فعالیت 41 هزار و 369 نفر ورزشکار سازمان یافته در سطح این استان خبر داد.

فعالیت بیش از 41 هزار ورزشکار در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی ظهر امروز در جمع مسئولان و روسای هیئت‌های ورزشی در سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر 47 هیئت ورزشی استانی و 345 هیئت ورزشی در شهرستان‌های استان فعال هستند.
به گفته وی، در هفت ماه گذشته سال جاری تعداد 372 مدال در سطح‌ها، رنگ‌ها و رده‌های مختلف کشوری، جهانی و بین‌المللی توسط ورزشکاران استان کسب شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه از سازماندهی چهار هزار و 369 نفر ورزشکار در قالب هیئت‌های فوق‌الذکر در سطح استان خبر داد و افزود: در بین این تعداد 11 هزار و 909 نفر خانم‌ها و 22 هزار و 652 نفر را آقایان تشکیل داده‌اند.
عبداللهی به احداث 67 پروژه ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: امید است تا پایان سال جاری 67 پروژه هیئت وزیران به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ورزش دوست و ورزشکار استان تاکنون از برنامه‌های برگزار شده این اداره استقبال خاصی کرده‌اند و هدف از برگزاری همایش‌ها و دیگر برنامه‌ها پرکردن اوقات فراغت و کشاندن اقشار مردم به سمت ورزش بوده است.
وی افزود: بزرگ‌ترین هدف اداره کل ورزش و جوانان کردستان توسعه و در اختیار گذاشتن تجهیزات و امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف است تا جوانان و تمامی اقشار مردم استان به ورزش روی آورند و به بهترین نوع ممکن از امکانات موجود استفاده کنند.
عبداللهی در ادامه تصریح کرد: اگر بتوانیم شرایط و فضا‌های خاصی در ورزش به وجود آوریم می‌توانیم ورزشکاران بیشتری جذب کنیم و جوانان کمتر به سوی آسیب‌های اجتماعی کشیده می‌شوند.
وی در پایان بیان داشت: بیشتر هیئت‌های ورزشی سطح استان از رئیس هیئت برخوردار هستند و رئیس هیئت‌های دارای سرپرست به زودی معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول