اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال ابهر خبر داد:

آرشیو 228 هزار و 663 سند در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال ابهر گفت: در حال حاضر در شهرستان ابهر 228 هزار و 663 سند آرشیو الکترونیکی شده است.

آرشیو 228 هزار و 663 سند در ابهر
حکمت محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه آرشیو الکترونیکی اسناد شهرستان ابهر تمام شده است، اظهار داشت: تاکنون تعداد 181 هزار و 306 مورد سند ولادتی و 47 هزار و 357 مورد سند فوتی در شهرستان ابهر آرشیو الکترونیکی شده است.
وی به صدور شناسنامه مکانیزه در شهرستان ابهر نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون 874 مورد شناسنامه مکانیزه در شهرستان ابهر برای افراد بالای 15 سال صادر شده است.
رئیس اداره شهرستان ابهر با اشاره به اینکه با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال‌ جاری در شهرستان ابهر یک هزار و 294 مورد ولادت اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: میزان ولادت 4.52 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و 238 مورد بود افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه سال‌جاری تعداد 400 مورد وفات در شهرستان ابهر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: میزان وفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 375 مورد  12.4 درصد افزایش داشته است.
محمدی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال‌جاری 991 مورد ازدواج رخ داده است، یادآور شد: میزان ازدواج‌ها در شهرستان ابهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.88 درصد کاهش داشته است.
رئیس اداره شهرستان ابهر با اشاره به اینکه تعداد 107 مورد طلاق در شش ماه نخست سال‌ جاری اتفاق افتاده است، تصریح کرد: طلاق نیز در شهرستان ابهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36.68 درصد کاهش نشان می‌دهد.
 وی با بیان اینکه 19 مورد کار روی اسناد برای آرشیو الکترونیکی انجام می‌شود، تصریح کرد: بعضی از اسناد از سال 1305 در استان صادر شده که اسکن کردن آن‌ها شرایط ویژه‌ای می‌خواهد که باید خیلی دقت شود.
محمدی با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال از ابتدای انقلاب همیشه رو به رشد بوده است، افزود: در دولت نهم و دهم یک جهش خاصی در ثبت احوال انجام شده و امید است این جهش در راستای پیشرفت روز افزون علم و فناوری در این بخش از خدمات‌رسانی به مردم با سرعت ادامه یابد.
رئیس اداره شهرستان ابهر موضوع مهاجرت و تغییر آدرس را همه ارزیابی کرد و یادآور شد: موضوع مهاجرت و تغییر آدرس به عنوان واقعه پنجم از سیاست‌های دولت خدمت‌گذار و سازمان ثبت احوال در سال‌های اخیر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول