اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

جوانان برای تحلیل بیانات رهبری همت کنند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: جوانان در راستای تحلیل بیانات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به آنها وارد عمل شوند.

جوانان برای تحلیل بیانات رهبری همت کنند
علی حجازی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در آیین‌های مختلف بسیار حکیمانه و قابل به کارگیری در همه زوایای زندگی است بنابراین باید از طریق اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی در راستای ترغیب مردم برای عملی کردن منویات ایشان وارد عمل شد.
وی به برپایی نخستین مسابقه تحلیل بیانات رهبری در سفر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مسابقه فوق با مشارکت نمایندگی خبرگزاری دانشجو در آذربایجان غربی و این نهاد برای تحلیل فرمایشات و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه‌های اجرایی در سفر پیشین به کرمانشاه برگزار می‌شود که در این زمینه باید برای اطلاع‌رسانی به مردم اقدامات لازم انجام شود و همکاری رسانه‌ها برای آگاه‌سازی جوانان به نحو مطلوب جلب شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: مطالبات مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی، راهکارهای ارائه شده توسط ایشان در مسائل متعدد و استخراج موضوع‌های مورد تاکید ایشان سه محور مطرح شده در این مسابقه هستند که باید علاقه‌مندان آثار خود را در یکی از محورهای فوق تهیه کرده و به دبیرخانه ارسال کنند.
حجازی‌فر ادامه داد: آثار ارسالی برای این مسابقه باید به صورت درج بیانات مقام معظم رهبری، محوربندی بیانات، تحلیل نگارنده از مباحث مطروحه همچنین موقعیت کشور و استان در محور مورد تاکید ایشان تهیه شود تا آثار توسط هیئت داوران برای انتخاب بهترین اثر مورد بررسی قرار گیرند به طوری که به نگارندگان آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
این مسئول یادآوری کرد: جوانان ولایتمدار و انقلابی استان آثار خود را به سازمان بسیج دانشجویی واقع در ارومیه، خیابان شهید مفتح، جنب دبیرستان حضرت زهرا (س) ارسال کنند یا اینکه از طریق نمابر به شماره 2241185 یا 2241986 بفرستند هچنین امکان ارسال از طریق سایت اطلاع‌رسانی سازمان به طور آنلاین هم وجود دارد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی به ضرورت اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت مسائل انقلابی تاکید و اظهار کرد: همه مسئولان حوزه فرهنگی باید با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی همچنین صیانت از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی را برای حضور یافتن جوانان تدارک ببینند و در این راستا از ظرفیت‌های رسانه‌ای هم به شکل گسترده و شایسته استفاده کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول