اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین جمال در گفت‌و‌گو با فارس:

شنا، شیرجه و واتر پلو در قم توسعه می‌یابند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از برنامه‌های متنوع این هیئت برای توسعه این سه رشته ورزشی قهرمان‌پرور در قم خبر داد.

شنا، شیرجه و واتر پلو در قم توسعه می‌یابند
مسعود حسین ‌جمال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در طول سال با هدف توسعه همگانی و قهرمانی رشته شنا، به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری رقابت‌های استانی می‌کند اما در آینده قصد داریم اقدامات مهمی برای توسعه شیرجه و واترپلو انجام دهیم.
وی بیان کرد: مجموعه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم همدل و پرتلاش برای رشد و گسترش بیش از پیش این سه رشته در قم مصمم هستند و با توجه به حمایت‌های خوبی که فدراسیون از هیئت دارد، می‌توانیم این حرکت را به سوی پیشرفت شنا قم سریع‌تر پشت سر بگذاریم.
حسین جمال در ادامه به برنامه‌های متنوع هیئت شنا برای ایام فراغت شهروندان قمی اشاره و عنوان کرد: همه ساله در ایام تابستان با توجه به اینکه استقبال خانواده‌ها برای سرگرم کردن فززندانشان بیشتر به سمت ورزش شنا است، دوره‌های آموزش این رشته ورزشی را برگزار کردیم.
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تأکید کرد: کلاس‌های آموزش رشته شنا در استخر مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر به انجام رسید و طی آن علاقه‌مندان به فراگیری فن این رشته مفرح و جذاب، در رده‌های سنی مختلف پرداختند.
وی اضافه کرد: شنا رشته‌ای است که با توجه به شرایط جوی استان قم در فصل‌های بهار و تابستان بیشتر از سوی شهروندان قمی مورد استقبال قرار می‌گیرند، به همین منظور تمام استخرهای استان که زیر نظر هیئت فعالیت‌ می‌کنند، با بهترین امکانات خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم ورزش دوست استان قم داشتند.
حسین‌جمال افزود: ناجیان غریق استان قم را نیز در هر دو بخش آقایان و بانوان با شرکت در دوره‌های توجیهی و عملی، به خوبی برای نظارت بر استخرهای شنا در ماه‌های پیش رو آماده کردیم و امیدوارم با مجموعه فعالیت‌هایی که از سوی هیئت شنا و هیئت نجات غریق صورت گرفته است، بتوانیم لحظاتی شاد و مفرح را برای مردم در هنگام استفاده از استخرهای رقم بزنیم.
وی از برگزاری رقابت‌های استانی رشته شنا به مناسبت‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: رقابت‌های استانی به مناسبت‌های مختلف از جمله گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با شرکت تمام علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در هر رده سنی برگزار می‌شود.
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره از مسابقات محدودیت سنی ندارد و رقابت‌ها در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود.
حسین جمال در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این رقابت‌ها، عنوان کرد: هدف مجموعه هیئت شنا این است که علاوه بر حرکت در مسیر توسعه همگانی رشته شنا، در راستای گسترش قهرمانی این رشته ورزشی نیز گام برداریم که برای این منظور در برگزاری رقابت‌های استانی را در اولویت قرار داده‌ایم.
وی هفته تربیت بدنی ورزش را فرصت مناسبی برای توجه ویژه مسئولان به ورزش دانست و اظهار کرد: شنا یکی از ورزش‌های سفارش شده در دین مبین اسلام است و لزوم یادگیری آن بارها تاکید شده، به همین خاطر امیدواریم امکانات و فضاهای مناسب بیشتری برای توسعه و تعمیم این رشته ورزشی در آینده در اختیار داشته باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول