اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دشمن از پیوند مردم و رهبری می‌هراسد

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: پیوند عاشقانه و عمیق بین مردم و رهبری قدرتی است که دشمنان از آن می‌ترسند که باید قدر این نعمت را دانست و از آن حفاظت کرد.

دشمن از پیوند مردم و رهبری می‌هراسد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور ‌در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) که با حضور فرمانده و معاونان سپاه علی بن ابیطالب(ع)، کارکنان و کارمندان این بیمارستان برگزار شد، در سخنانی با اشاره سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان قم اظهار کرد: در روز ورود مقام معظم رهبری به استان مردم ولایت‌‌مدار قم، پیوند ناگسستنی خود را با ولی امر مسلمین به دنیا نشان دادند.
وی مدت زمان اقامت آیت‌الله خامنه‌ای را در شهر قم از جمله روزهای فراموش‌ نشدنی توصیف کرد و گفت: در این مدت شهر قم و ساکنان آن در حال و هوای دیگری قرار داشتند.
استاندار قم با بیان اینکه سفر معظم‌له به قم با دیگر سفرهای ایشان متفاوت بود، افزود: حضرت آقا به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند اما سفر به قم، سفر با دلایل دیگری بود.
‌موسی‌پور خاطرنشان کرد: دشمن برنامه‌ریزی سنگینی به منظور سست جلوه دادن ارکان نظام کرده و تبلیغات گسترده‌ای انجام شده بود تا مردم تصور کنند بین روحانیت و رهبری، مرجعیت و مقام ولایت، حوزه و نظام فاصله وجود دارد.
استاندار قم با بیان اینکه این سفر تمام توطئه‌ها را محو و نابود کرد، عنوان کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری به قم تحلیل‌ها و نگاه‌ها متفاوت شد و تغییر کرد.
وی ادامه داد: سفر مقام معظم رهبری آثار استانی، ملی و فراملی داشت و باید شکرگزار وجود نعمت مقام معظم رهبری، ولایت فقیه و همچنین وجود مردم حق‌شناس بود.
‌موسی‌پور در ادامه با اشاره به استقبال و اشتیاق مردم کرمانشاه از حضور رهبری در این استان گفت: مردم کرمانشاه حتی در نقاط مرزی که اهل سنت در آنجا حضور دارند با محبت به استقبال رهبری رفتند و گرد وجود رهبری جمع شدند و این قدرت انقلاب اسلامی ایران است.
به گفته استاندار قم، قدرت نظام جمهوری اسلامی در پیوند میان مردم و پیوند بین مردم و رهبری نهفته است.
وی تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا به دلیل وجود سلاح، زرادخانه‌ها و قدرت اقتصادی و سیاسی نیست، قدرت اصلی که دشمن از آن می‌ترسد پیوند عاشقانه و عمیق بین مردم و رهبری و  مردم و ولی‌فقیه است و باید قدر این نعمت را دانست و حفظ کرد.
‌موسی‌پور بیان کرد: صحنه‌هایی که در سفر مقام معظم رهبری اتفاق افتاد باید بازگو شود.
استاندار قم با بیان اینکه با وجود این مردم و علاقه بین آنان و رهبری شکست‌ناپذیر هستیم، گفت: این امر به یک یا دو نفر اختصاص ندارد، در سفر مقام معظم رهبری صحنه‌های فراوانی از عشق و علاقه مردم به ایشان رخ داد.
وی رمز ماندگاری انقلاب و قدرت نظام را در وجود مردم خواند و عنوان کرد: سفر رهبری به قم برکات بسیار گسترده‌ای داشت، از جمله جزیی‌ترین برکات پروژه‌های عمرانی و اعتباراتی است اما برکات معنوی سفر فراتر از آن است.
‌موسی‌پور خاطرنشان کرد: بیش از هزار و 431 میلیارد تومان در جلسه هیئت دولت که در حاشیه سفر رهبری برگزار شد تصویب شد که بخشی از آن تسهیلات و بخشی دیگر اعتبارات ریالی است که در طی چند سال آینده 320 پروژه در راستای این اجرایی می‌شود.
استاندار قم کلنگ‌زنی دانشکده صدا و سیما و کتابخانه در منطقه محروم نیروگاه را از جمله پروژه‌های ویژه سالروز ورود مقام معظم رهبری به قم عنوان کرد.
وی با اشاره به افتتاح بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: این بیمارستان می‌تواند به عنوان قطب درمان استان فعالیت کند.
‌موسی‌پور اظهار کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های علوم پزشکی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح میدان امام خمینی(ره)، افتتاح پنج مسجد، بهره‌برداری از 5 هزار مسکن مهر، احداث ورودی پردیسان، فاز اول جاده قم ـ نیزار از آثار و برکات مادی سفر مقام معظم رهبری به قم است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول