اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش عفاف؛

خبرنگار فارس در کرمان الگوی برتر حجاب شد

خبرگزاری فارس: مهسا حقانیت خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمان به عنوان الگوی برتر عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شد.

خبرنگار فارس در کرمان الگوی برتر حجاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز در همایش عفاف، حجاب و آرامش روانی استان کرمان از مهسا حقانیت خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمان به عنوان الگوی برتر حجاب تجلیل به عمل آمد.
فرمانده انتظامی استان کرمان در همایش حجاب، عفاف و بهداشت روانی، حجاب را حافظ ارزش وجودی زن دانست و گفت: نگاه به حجاب به عنوان نخستین نشانه شخصیتی و ارزش وجودی زن، بحث بزرگی است.
سردار حسین چناریان افزود: دین مبین اسلام با توجه به ویژگی و شخصیت مهمی که برای زنان قائل است، بحث حجاب و عفاف را به عنوان یک ارزش برای آنها مطرح کرده است.
وی با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف فقط برای زنان نیست، ابراز داشت: بعضی افراد حجاب را مانع می‌دانند در حالی که این تفکر صحیح نیست.
چناریان با بیان اینکه امروز دشمنان هجمه سنگینی علیه ارزش‌ها و اعتقادات کشور اسلامی ما آغاز کرده‌، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب و بر اساس تعامل و همکاری همگانی در مقابل این توطئه‌ها ایستاد.
وی بیان کرد: در حال حاضر 159 مدار تلویزیونی و حدود 2 هزار ماهواره و کانال تلویزیونی ماهواره‌ای در فضای کشور وجود دارد.
چناریان اذعان کرد: 385 کانال از مجموع دو هزار کانال تلویزیونی ماهواره‌ای با برنامه‌های تبلیغی و موسیقی در راستای رواج بی‌بند و باری اقدام می‌کنند.
وی با اشاره به ویژگی‌های تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید عنوان کرد: همواره باید مراقب آسیب‌ها و آثار مخرب این موارد باشیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان با تأکید بر توسعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: امروز حفظ هرچه بیشتر ارزش‌ها و باورهای دینی و اسلامی یک ضرورت بسیار مهم است.
وی بیان کرد: همکاری نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و سایر نهادها در حوزه تعلیم و تربیت افراد مطلوب است.
به گزارش فارس‌ در همایش عفاف، حجاب و آرامش روانی با تقدیر از مدیران نمونه و دانش‌آموزان محجبه استان کرمان، از مهسا حقانیت و سمیه حسن‌شاهی با اهدای لوح تقدیر به عنوان خبرنگاران برتر این حوزه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول