اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌پذیرد؛

اجرای طرح تن‌آورز برای دانش‌آموزان چهارم ابتدایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح تن‌آورز (طناب‌زنی) برای دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی استان همدان خبر داد.

اجرای طرح تن‌آورز برای دانش‌آموزان چهارم ابتدایی
عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم اهمیت ورزش و لزوم توجه به آن اظهار داشت: ورزش از جمله علومی است که ویژگی‌های علمی آن در ابعاد مختلف جامعه، به ویژه بعد فرهنگی و اجتماعی بسیار روشن و آشکار است.
وی گفت: باید به این نکته توجه داشت که توجه به ورزش در بهداشت و سلامت جسم و روح، ایجاد نشاط، افزایش قابلیت‌های کاربردی ماهیچه‌ها و عضلات در هنگام انجام کارها نقش کارسازی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به رویکرد جدید آموزش و پرورش در توجه به ورزش مدارس افزود: خصوصیات ممتازی همچون اعتماد به نفس، خودباوری و رفع برخی خصوصیات منفی و رسیدن به قله‌های کمال و معنویت از طریق فعالیت در عرصه ورزشی حاصل می‌شود که توجه به این مهم در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح سباح در میان دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس سطح استان اظهار کرد: این مهم تأثیر بسزایی در تأمین سلامت جسمی و روحی، ایجاد نشاط و شادابی و پیشگیری از ناهنجاری‌های جسمانی مانند انحنای ستون فقرات دارد که بسیار حائز اهمیت است.
حسنی‌محتشم در ادامه از برگزاری طرح تن‌آورز (طناب‌زنی) برای دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی استان همدان خبر داد و افزود: توجه به این مهم در پایه چهارم ابتدایی به صورت الزامی بوده که به طور قطع در تقویت سلامتی روحی و جسمی دانش‌آموزان مفید خواهد بود.
وی ابراز کرد: کودک از ابتدای ورود به مدرسه پیوسته در تلاش است تا به زندگی خوب و سالمی دست یابد که تأمین این نیاز و تحقق این هدف با بهره‌مندی از امکانات ورزشی، در کنار سایر عوامل تربیتی، بسیار سازنده و مفید خواهد بود و باید این مهم مورد توجه باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش تأکید کرد: ورزش به عنوان یکی از محورهای اصلی بالندگی و شکوفایی استعدادها به شمار می‌رود که برنامه‌ریزی برای تقویت این مهم در دستور کار است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول