اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو بافق افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک در شهرستان بافق افتتاح شد.

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو بافق افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یافق، مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو سبک ظهر امروز با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان بافق به بهره‌برداری رسید.
این مرکز با اخذ مجوز توسط سازمان حمل و نقل شهرداری بافق و مشارکت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث شده است که قابلیت توسعه نیز دارد.
در این مرکز خدماتی شامل تست جلوبندی، تست آلایندگی، نور، تست ترمز و موتور خودروهای سبک صبح‌ها از ساعت هشت تا 13 و عصرها از ساعت ۱۶تا ۱۸ ارائه می‌شود.
پیش از افتتاح این مرکز، مالکان خودروهای سبک در شهرستان بافق باید با طی کردن مسیر 120 کیلومتری به نزدیک‌ترین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو در مرکز استان مراجعه و کارت معاینه خودرو خود را دریافت می‌کردند که این موضوع سبب اعتراض و گله‌مندی شهروندان بافقی شده بود.
اکنون با افتتاح این مرکز برای دو نفر اشتغال ایجاد شده است.
فرماندار بافق در حاشیه افتتاح این مرکز با تقدیر از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این زمینه اظهار داشت: سرمایه‌گذاران باید انگیزه شوند و باید احساس کنند که مسئولان از آنها حمایت می‌کنند.
حسین ندافیان با اشاره به اینکه باید نخست سود سرمایه‌گذار تامین شود، ادامه داد: بخش دولتی باید برای مدتی از سود خود در بخش‌های مختلف چشم‌پوشی کند تا مراکزی مشابه این مرکز، برای توسعه فعالیت‌های خود در سطح استان گام بردارند.
وی با بیان اینکه باید از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف حمایت شود، افزود: زیرساخت‌های توسعه را باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که شرایط بهتری برای سرمایه‌گذار فراهم شود.
فرماندار بافق با اشاره به ضرورت مراکز معاینه فنی خودرو خاطرنشان کرد: اگر همگان اهتمام به معاینه خودرو داشته باشند، شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای و حوادث درون شهری و برون شهری خواهیم بود.
وی با ابراز خرسندی از مشارکت بخش خصوصی در احداث این مرکز بیان کرد: با حمایت سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف، افق آینده شهرستان بافق بهتر از پیش ترسیم می‌شود.
در پایان این مراسم از ولی‌الله فلاح سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دلیل احداث مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان بافق تجلیل شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول