اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال؛

۱۲۵۰۰ مورد تولد در اردبیل ثبت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل گفت: در شش ماه اول سال جاری بیش از 12 هزار و 481 مورد تولد در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

۱۲۵۰۰ مورد تولد در اردبیل ثبت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله امینی پیش از ظهر امروز در نشستی با فرماندار مشگین‌شهر اظهار داشت: هم اکنون از کل جمعیت استان 741 هزار و 18 نفر در نقاط شهری و مابقی در روستاها زندگی می‌کنند. 
وی در مورد وقایع چهارگانه نیز بیان داشت: در شش ماهه اول سال جاری 12 هزار و 481 مورد تولد، سه هزار و 357 مورد فوت، 10 هزار و 824 مورد ازدواج و یک هزار و 72 مورد طلاق در استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل ادامه داد: هم اکنون از یک میلیون و 268 هزار و 235 نفر جمعیت استان اردبیل 95 درصد کارت ملی دریافت کرده‌اند.  
وی بیان داشت: با تجهیز ادارات و نمایندگی‌های ثبت و احوال شهرها و بخش‌های استان به دستگاه‌های مکانیزه از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری کار صدور شناسنامه‌های مکانیزه آغاز شده و به تدریج تمام شناسنامه‌های فعلی به شناسنامه‌های مکانیزه تبدیل می‌شود.
در ادامه این نشست فرماندار مشگین‌شهر از آمادگی این شهرستان برای انجام هفتمین دوره سرشماری عمومی و نفوس و مسکن خبر داد.
فتح‌آقا محمداوغلی اظهار داشت: همزمان با سراسر استان اردبیل در شهرستان مشگین‌شهر نیز کلاس‌های آموزشی برای سرشماران برگزار شده و افراد انتخاب شده از میان جوانان مجرب، تحصیل‌کرده و کاردان هستند.
وی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن گامی مهم در راستای توسعه زیرساخت‌های کشور است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس در شهرستان مشگین‌شهر نیز ضمن آموزش سرشماران، آنان را به حفظ امانت‌داری، صداقت و راز‌داری دعوت کرده‌ایم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول