اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران:

مشکلی برای بازی مقابل شهرداری تبریز ندارم

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران گفت: مصدومیتم برطرف شده و هم اکنون مشکلی برای بازی مقابل شهرداری تبریز در نخستین هفته لیگ برتر والیبال ندارم.

مشکلی برای بازی مقابل شهرداری تبریز ندارم
آرش صادقیانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به برطرف شدن مصدومیتش بیان داشت: با نظر پزشک تیم و کادر فنی برای بازی مقابل شهرداری تبریز در نخستین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مشکل خاصی ندارم.
وی در تشریح مصدومیت خود گفت: چندی پیش در نخستین روزهای تمرین کاله مازندران در اثر برخورد با رضا قراء دیگر هم ‌تیمی‌ خود از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و حتی نزدیک به یک هفته پایم از ناحیه مچ در گچ بود.
صادقیانی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مشکلم برطرف شده، عنوان کرد: براثر عدم تحرک عضلات پایم کوتاه شده و کمی پای چپم که مصدوم شد ضعیف شده که با تمرینات منظم و با برنامه به روزهای اوج خود بازمی‌گردم.
وی با بیان اینکه فصل گذشته را در ارومیه سپری کرده است، عنوان کرد: در نخستین سال حضور کاله مازندران در لیگ برتر که توانسته بود به عنوان تیم شگفتی‌ساز لقب بگیرد و به مقام سوم لیگ برسد با این تیم بودم و بازی‌های زیبا و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش گذاشتم.
این بازیکن کاله مازندران عنوان کرد: امسال نیز امیدواریم با هماهنگی بیشتر به اوج والیبال ایران دست یافته و با اقتدار به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.
صادقیانی در پایان با اشاره به روند آمادگی تیم کاله اذعان داشت: در آمادگی مطلوبی به سر می‌بریم و روز به روز هماهنگی‌های ما بیشتر می‌شود تا به شرایط آرمانی خود دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول