اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه استان اصفهان:

1.8 میلیارد تومان صرف تعمیرات مدارس اصفهان شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه استا اصفهان گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان صرف تعمیرات و تجهیزات مدارس در تابستان سال جاری شده است.

1.8 میلیارد تومان صرف تعمیرات مدارس اصفهان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد پورحسین شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به اهم فعالیت‌های بازگشایی مدارس اشاره ‌و اظهار کرد: هر ساله اقداماتی تحت عنوان پروژه مهر در آستانه بازگشایی مدارس رقم می‌خورد که امسال در اواخر اردیبهشت اعلام شد.
وی با بیان اینکه کمیته مورد نظر ستاد بازگشایی مدارس تشکیل شد، افزود: پنج کمیته پروژه مهر را برعهده داشته و آن را پشتیبانی کردند.
معاون آموزش متوسطه استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت ایجاد فضاهای مورد نظر آموزش صورت و از محل اعتبارات عمرانی، مناطق و شهرستان‌ها بهسازی مدارس توسط اداره کل نوسازی با مشارکت دستگاه‌ها انجام شد.
وی در ادامه به تعمیرات مدارس در این سه ماه تابستان و اجرای طرح هجرت اشاره کرد و گفت: 393 مدرسه با یک میلیارد و 800 تومان در اصفهان تعمیر شده است.
پورحسین همچنین به ارزیابی انجام شده ستاد برگزاری مهر اشاره و گفت: در این راستا شش جلسه ستاد مهر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با اختصاص اعتبار تعمیرات و تجهیزات ورزشی مدارس صورت گرفت.
وی به جشن شکوفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: با توجه به یک نوبته شدن مدارس امسال تابستان سختی را به لحاظ برنامه‌ریزی داشتیم.
معاون آموزش متوسطه به نمایشگاه در مسیر هوشمندسازی مدارس اشاره ‌و بیان کرد: در این راستا اقدامات مهم و پروژه‌های ملی خوبی انجام شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول