اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاد بین‌المللی عکاسی انجام شد؛

برگزاری نخستین کارگاه عکاسی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد جم از برگزاری نخستین کارگاه عکاسی در این شهرستان با حضور استاد برجسته و بین‌المللی عکاسی خبر داد.

برگزاری نخستین کارگاه عکاسی در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، علی موذنی در آیین برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی در جم اظهار داشت: گسترش هنر و تقویت هنرمندان در دستور کار این اداره قرار دارد و حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف با تمام توان انجام می‌شود.
وی افزود: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در دو سال گذشته با حمایت اداره کل ارشاد و با همکاری هنرمندان و انجمن‌ها به خوبی در جم برگزار شده است.
رئیس اداره ارشاد شهرستان جم از برگزاری نخستین کارگاه عکاسی در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت خانه عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم نخستین کارگاه آموزش عکاسی با حضور استاد برجسته و مجرب کشور در محل سالن شهرداری جم برگزار شد.
مسئول خانه عکس شهرستان جم نیز در این مراسم بیان داشت: این دوره کارگاهی برای نخستین بار در جم برپا شده و استقبال بسیار خوبی از این کارگاه به عمل آمده است.
ابراهیم گرامی افزود: مدرس این دوره کارگاهی، عکاس و مستندساز برجسته و مجرب و بین‌المللی کشور سید حسین صافی است که تجربه سی سال عکاسی مستند و چگونگی مواجهه با موضوع را در اختیار یکایک هنرجویان می‌گذارد.
وی اضافه کرد: از خصوصیات مهم این کارگاه این است که عکاسان و هنرجویان، برخی آثار منتخب استاد را مشاهده کرده و بعد از بحث و گفتگو با یکدیگر، استاد صافی پیشنهادهایی برای هر چه بهتر شدن نگاه در عکس و عکاسی را مطرح و عنوان موضوع و چگونگی پردازش آن را به هنرجویان آموزش می‌دهد.
مسئول خانه عکس شهرستان جم، هدف از طرح و برگزاری این دوره آموزشی را انتقال تجربه‌های اندوخته استاد صافی به نسل جوان و ارتقای سطح کیفی قدرت برخورد عکاسان این شهرستان با موضوعات مختلف هنر عکاسی عنوان کرد.
گرامی ابراز داشت: در اسفند سال جاری نمایشگاهی از آثار استاد سید حسین صافی در شهرستان جم برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: شهرستان جم دارای استعدادهای هنری برجسته‌ای است که با آموزش لازم می‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول