اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

امنیت پایدار بالاترین قدرت بازدارندگی ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: امنیت پایدار بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین عامل و دلیل بر قدرت بازدارندگی نظام اسلامی ما در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی است.

امنیت پایدار بالاترین قدرت بازدارندگی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جمع کارکنان دادگستری کوثر اظهار داشت: کشور ما ایران امروز با تکیه بر امنیت و اقتدار با ثبات تلاش کرده است تا اجازه دخالت به استکبار را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ندهد و با تکیه بر حمایت و توانمندی ملت خود بتواند روز به روز موفق‌تر و شاداب‌تر در صحنه باشد.
وی یکی از مؤلفه‌های اصلی برقراری امنیت پایدار را حضور مستمر مردم در صحنه، بصیرت و آگاهی آنها توصیف کرد و افزود: دشمنان ما امروز از انقلاب اسلامی ما به دلیل برجستگی‌های متفاوت کینه به دل گرفتند در حالی که این انقلاب امروز با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی همچون ایثار و شهادت، تقویت روحیه اعتماد به نفس توانسته است در صحنه‌های جهانی درخشیده و عظمت خود را نشان دهد.
رئیس‌ساداتی از کاهش روزافزون جرائم در کشور و منطقه کوثر خبر داد و تصریح کرد: این کاهش و در عوض افزایش امنیت و ثبات پایداری این اصل و مؤلفه نشان می‌دهد که کشورمان روز به روز در مسیر توسعه و حرکت سازنده گام برمی‌دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با تلاش و برخورد دستگاه قضایی و اقدامات ویژه نیروی انتظامی در نیمه ‌اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری را در جرائم در این شهرستان شاهد بودیم.
به گزارش فارس، فرماندار کوثر اضافه کرد: کوثر از لحاظ مسایل امنیتی و قضایی یکی از شهرستان‌های سفید و با وضعیت مناسب است که بر خلاف برخی مشکلات و معضلات همچنان توانسته است جایگاه برتر خود را در امنیت پایدار در استان اردبیل حفظ کند.
رئیس‌ساداتی یکی از دغدغه‌های اساسی در وجود برخی مشکلات را نبود اشتغال پایدار و ماندگار اعلام کرد و ادامه داد: ما وضعیت مناسب معیشتی مردم و احساس آرامش و امنیت را باید تقویت کنیم تا همه با خیال راحت‌تر بتوانند فعالیت‌های خود را انجام دهند.
رئیس شورای تأمین شهرستان کوثر گفت: ‌با استفاده از ظرفیت‌های موجود و ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار می‌توان گام‌های مؤثر و جدی را در برقراری امنیت برداشت.
رئیس‌ساداتی افزود: ما با چالش‌های جدی و اساسی در حوزه امنیت مواجه نیستیم به طوری که برقراری امنیت پایدار سبب شده است تا جرائم کاهش یافته و بسیاری از زمینه‌های فساد و تباهی از بین برود.
وی تصریح کرد: با اقدامات انجام گرفته طولانی شدن دادرسی در دادگستری کوثر کاهش یافته و از طرفی دیگر این امر خود نوعی پیشگیری از وقوع جرائم بعدی است که سبب آسایش مردم و مراجعان به مراجع قضایی شده است.
رئیس‌ساداتی خاطرنشان کرد: سرعت رسیدگی به هیچ وجه از کیفیت رای صادره نکاسته بلکه بر تقویت این مبانی کمک کرده است.
وی در ادامه اضافه کرد: در شهرستان کوثر توجه جدی به ارتقای امنیت و مبارزه با ناهنجاری‌های فرهنگی از قبیل ماهواره، موتورسواران مزاحم و بدون گواهینامه، سر و سامان دادن به مراسمات عروسی و عزاداری شده که با همراهی و استقبال خوب مردم مواجه شده است.
فرماندار کوثر در پایان ادامه داد: با اقدامات انجام شده در حال حاضر آمار پرونده‌های مربوط به اختلافات خانوادگی کاهش یافته و از این جهت ما در شهرستان وضعیت مناسبی را شاهد هستیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول