اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور سجلی اداره کل ثبت احوال بوشهر خبر داد:

تصویربرداری الکترونیکی 30 هزار سند در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون امور سجلی اداره کل ثبت احوال استان بوشهر از تصویربرداری الکترونیکی 30 هزار سند در این استان خبر داد.

تصویربرداری الکترونیکی 30 هزار سند در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمدطاهر شجاع‌الدین ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شبانکاره، اظهار داشت: امروز در استان بوشهر شاهد پیشرفت قابل توجهی در ثبت وقایع حیاتی هستیم و در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها این امر با شتاب و کیفیت و دقت خوبی انجام می‌شود.
وی افزود: اداره کل ثبت احوال استان بوشهر در یکسال گذشته با صدور اسناد مکانیزه و الکترونیکی موجبات تسهیل در کار مردم را فراهم کرده و این روند باید تداوم یابد تا رضایت خاطر مردم شریف استان فراهم شود.
معاون امور سجلی اداره کل ثبت احوال استان بوشهر از تصویربرداری الکترونیکی 30 هزار سند در استان بوشهر خبر داد و گفت: در شش ماهه امسال 30 هزار سند در این اداره تصویر برداری الکترونیکی شده است.
شجاع‌الدین خاطرنشان کرد: امسال صدور اسناد به صورت مکانیزه و الکترونیکی در استان بوشهر آغاز شده و ثبت وقایع حیاتی نیز از اولویت‌های ثبت احوال این استان است.
وی اضافه کرد: بزودی سامانه الکترونیکی شدن اسناد در ادارات ثبت احوال برازجان، شبانکاره و سعد‌آباد راه‌اندازی می‌شود و راه‌اندازی این سیستم در شهرستان‌های استان بوشهر برای رفاه حال شهروندان است.
این مسئول اظهار داشت: از مردم انتظار داریم وقایع حیاتی را در کوتاه‌ترین زمان اطلاع دهند تا با مشکل مواجه نشوند.
رئیس اداره ثبت احوال بخش شبانکاره نیز اظهار داشت: شبانکاره از بخش‌های مهم استان بوشهر است و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی در این بخش امری ضروری است.
محمدحسن‌زاده افزود: در شش ماهه نخست امسال 299 تولد در این بخش اتفاق افتاده که بیشتر آنها ثبت شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، ثبت احوال شبانکاره رتبه پنجم را در ثبت وقایع حیاتی در استان بوشهر به خود اختصاص داده که 99 درصد آن در مدت زمان قانونی به ثبت رسیده است.
رئیس اداره ثبت احوال شبانکاره بیان داشت: آمار نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در توسعه و پیشرفت دارد و از مردم انتظار داریم همکاری بیشتر و موثرتری با ثبت احوال داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول