اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال:

خلخال 5 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: هم اکنون در این شهرستان پنج هزار ورزشکار سازمان یافته فعال وجود دارد.

خلخال 5 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر میرمرسلی پیش از ظهر امروز در نشستی با امام جمعه خلخال اظهار داشت: فعالیت‌ها و پیشرفت ورزش خلخال در چند سال اخیر و امسال با پیشرفت 50 سال گذشته این شهرستان برابری می‌کند. 
وی حضور هفت تیم ورزشی در عرصه مسابقات ملی و به عنوان نماینده استان از این شهرستان، کسب 35 مدال رنگارنگ ملی و آسیایی و 98 مدال از مسابقات استانی را توسط ورزشکاران خلخال نمونه‌‌ای از پیشرفت‌های اخیر ورزشی طی سال‌های 89 و 90 ذکر کرد. 
رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار داشت: هم اکنون نزدیک به پنج هزار ورزشکار سازمان‌ یافته در 40 هیئت ورزشی شهر خلخال و 25 هیئت ورزشی مراکز بخش‌های تابعه فعالیت می‌کنند و در بخش بانوان نیز 15 هیئت ورزشی فعال است.
میرمرسلی از وجود 16 سالن ورزشی دولتی و هشت مکان ورزشی بخش خصوصی در سطح شهرستان خلخال خبر داد.
وی ادامه داد: چهار سالن ورزشی در سطح روستاهای خلخال نیز در حال احداث بوده و عملیات اجرایی سالن طبقاتی ورزشی شهر خلخال نیز در پنج طبقه بزودی آغاز می‌شود.
در این نشست حجت‌الاسلام رشتبری، امام جمعه خلخال نیز بحث ورزشی را یک بحث اساسی و مورد نیاز جامعه امروزی برای مقابله با بیماری‌های جسمی و روحی دانست.
در ادامه این نشست رئیس هیئت تیراندازی خلخال نیز در سخنانی از راهیابی تیر‌اندازان برتر بسیج طلاب به مسابقات استانی تیراندازی خبر داد.
بهرام نقی‌زاده یادآور شد: در این مسابقات که به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال و با شرکت 15 نفر از طلاب عضو بسیج خلخال در محل سالن تیراندازی مجموعه پوریای ولی خلخال برگزار شد سیامک قربان‌زاده، ناصر مالکی، حسین جباری و میثم آذری به عنوان چهار نفر برتر رشته تیراندازی با تفنگ بادی به اهداف ثابت انتخاب و به مسابقات استانی تیراندازی بسیج طلاب راه یافتند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول