اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده عکاسان مشهدی؛

جشنواره ملی عکس ‌مشهد به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی عکس مشهد با حضور گسترده عکاسان مشهدی و کشوری در تالار فردوسی مجتمع جهاد دانشگاهی برگزار شد.

جشنواره ملی عکس ‌مشهد به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در اختتامیه این جشنواره که صبح امروز برگزار شد، چهار هزار و 180 قطعه عکس از 62 شهرستان کشور به دبیرخانه ارسال شد که هیئت داوران 120 عکس را از این تعداد، انتخاب کردند.
افشین شاهرودی، سیف‌الله صمدیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، کریم متقی، مسعود توجهی، ساسان فهیمی و محمد ادیبی اعضای هیئت داوری این جشنواره بودند که در سه بخش «شهر رضا(ع)»، «مناظر شهری مشهد» و «زندگی روزمره» برگزیدگان را معرفی کردند.
در این مراسم، هیئت داوران جشنواره سوم، هما نجاریان از مشهد را به عنوان رتبه اول، منصوره معتمدی از تهران را به عنوان رتبه دوم و احسان قنبری‌فرد از شیراز را به عنوان رتبه سوم در بخش «شهر رضا(ع)» معرفی کردند و از سیدمهدی مصباحی از مشهد هم تقدیر به عمل آوردند.
این هیئت در بخش مناظر شهری مشهد نیز، سهیل دولت‌آبادی، زهره ولی‌پور و محسن اسماعیل‌زاده از مشهد را حائز رتبه‌های برتر یکم تا سوم دانستند.
همچنین در بخش زندگی روزمره، حامد کلاهچیان تبریزی، نازنین طباطبایی یزدی و صادق ذباح، هر سه از مشهد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند و لوح تقدیر به میعاد آخی از اهواز و محسن بایرام‌نژاد از تبریز اهدا شد.
رونمایی از کتاب نفیس جشنواره و نمایش چند کلیپ از اردو‌ها و فعالیت‌های دبیرخانه، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
تنها نماد ویژه جشنواره به پاس حمایت بی‌دریغ و ایجاد فضایی تازه و پرشور برای عکاسان از طرف دبیر جشنواره به هادی مظفری اهدا شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول