اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

290 اوباش اصفهان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طی یک‌سال گذشته 290 نفر از اراذل و اوباش استان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: آمار تجاوز به عنف در استان طی یک‌سال گذشته یک درصد گزارش شده است.

290 اوباش اصفهان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی پیش ‌از ظهر امروز در مراسم مانور اقتدار در آموزشگاه علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شعار امسال نیروی انتظامی قدرت نرم در مقابل جنگ نرم است، اظهار داشت: برنامه‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این راستا برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی امسال، سهم من در امنیت و آرامش است، افزود: وظایف دستگاه‌ها و مردم باید در ایجاد و ترویج امنیت مشخص شود تا آنها مطابق آن به ایفای نقش بپردازند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه درصدد شناسایی و برخورد فعالانه حوادث اجتماعی و معضلات هستیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان با 99درصدد مردم با رفتار و اخلاق اسلامی برخورد می‌کند.
وی همچنین با اشاره به اینکه با مجرمان طبق قانون برخورد می‌شود، ادامه داد: در یک سال گذشته 32هزار سرقت در استان کشف شده است و در این راستا بیش از 53 هزار تبعه افغانی دستگیر و طرد شدند.
کرمی با بیان اینکه طی یک‌سال گذشته 290 نفر از اراذل و اوباش استان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: آمار تجاوز به عنف در استان طی یک‌سال گذشته یک درصد و قتل نیم درصد بود.
وی با بیان اینکه مردم خواستار تداوم طرح‌های نیروی انتظامی هستند، ادامه داد: امسال تداوم طرح‌های نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از رویکرد جدید نیروی انتظامی فرهنگی استان خبر داد و گفت: درصدد توسعه زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی استان هستیم.
وی با بیان اینکه درصدد انضباط اجتماعی بین راکبان موتورسوار نیز هستیم، بیان کرد: این طرح در دستور کار نیروی انتظامی استان به منظور ساماندهی و قانونمند کردن راکبان موتورسیکلت قرار گرفته است.
کرمی، به نبود فضاهای فرهنگی برای اوقات فراغت کارمندان نیروهای انتظامی استان اشاره و تصریح کرد: برای  تحقق این امر یک زمین 5 هزار مترمربعی در نظر گرفته شده است.
وی از تمامی دستگا‌ه‌های اجرایی و مسئولان خواستار تداوم و استمرار همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با این ارگان شد و گفت: این امر سبب ایجاد وحدت و امنیت در جامعه می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مهمترین حوزه نیروی انتظامی امنیت اجتماعی است، تصریح کرد: پیش‌بینی حوادث و پیشگیری از جرایم متعدد از جمله برنامه‌های این ارگان است که در دستور کار است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول