اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع:

ادعای آمریکایی‌ها یک افتضاح اطلاعاتی و سیاسی برای آنهاست

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اتهام ترور سفیر عربستان به ایران یک افتضاح اطلاعاتی آمریکاست و چنین اقداماتی هرگز در دستور کار ایران نبوده و نیست.

ادعای آمریکایی‌ها یک افتضاح اطلاعاتی و سیاسی برای آنهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سردار احمد وحیدی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان و پرسنل منطقه چهارم نیروی دریایی، اقتدار جمهوری اسلامی را موجب نگرانی و حسادت دشمنان دانست.
وی با اشاره به اینکه امروز نیروی دریایی مقتدرتر و مجهزتر از همیشه عمل می‌کند، عنوان کرد: شناورهایی که امروز در حال ساخت است، حاصل دستاوردهای این ملت، نیروی دریایی و وزارت دفاع است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام چیزهایی که در صنعت دفاعی ایران ساخته می‌شود تولید داخلی است، تصریح کرد: ایران دارای فناوری‌های پیشرفته است.
این مسئول با اشاره به ساخت شناور جماران دو ابراز داشت: ساخت این شناور با طول حدود 95 متر و عرض 23 متر به همراه تجهیزات کامل تولید خودمان است.
وحیدی با بیان اینکه جهش بزرگی در این راستا صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این دستاوردها نقطه حضور نیروی دریایی ایران در دریای مدیترانه را تثبیت می‌کند.
وی با تصریح بر اینکه امروز در مقابل دیدگان جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت شرق فرو پاشیده است، بیان داشت: بسیاری از تحلیلگران این فروپاشی را نشات گرفته از ریشه‌های انقلاب اسلامی می‌دانند و برخی‌های نیز مشکلات اقتصادی را مبنا قرار می‌دهند در حالی که مشکلات اقتصادی همواره در این کشورها وجود داشت.
مقام عالی وزارت دفاع با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی راه جدیدی نشان داد که شرق دیگر دلیلی برای ادامه راه خود نداشت، ابراز داشت: ابر قدرت شرق می‌دید که نیرویی قوی‌تر از شوروی سابق در میدان بود که با قدرت لانه جاسوسی را گرفت و به همین دلیل نمی‌توانست به بهانه مبارزه با امپریالیسم نیروها را به دنبال خود بکشاند و از درون پاشیده شد.
وی فروپاشی نظام لیبرال سرمایه‌داری را اتفاق سومی دانست که با الهام از مفاهیم انقلاب اسلامی آغاز شده و این امر همه را به ترس و وحشت انداخته است.
وحیدی متهم کردن ایران به تلاش برای ترور سفیر عربستان را افتضاح اطلاعاتی، خبری، سیاسی و اخلاقی آمریکا خواند و اضافه کرد: کشوری که خود امروز متهم‌ترین در حوزه تروریست است به ما چنین اتهامی می‌زند.
این مسئول ارتباط گروهک تروریست پژاک با آمریکا را نمونه‌ای از این اقدام‌های تروریستی این کشور ذکر کرد و افزود: کشوری که هواپیمای مسافری ایران را زد و بعد گفت که اشتباه کرده و کشوری که بارها مجبور شده بگوید دستگاه اطلاعاتی‌اش اشتباه کرده، امروز ایران را متهم را به ترور سفیر عربستان می‌کند.
وزیر دفاع با تاکید بر اینکه چنین اقدامی هرگز در دستور کار ایران نبوده است، یادآور شد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب این اتهام یک سناریوی ابلهانه از طرف آمریکاست.
وی گفت: آنها مدعی هستند که ایران در اوج بیداری اسلامی می‌خواسته است بر طبل بیداری اسلامی بکوبد در حالی که بیداری اسلامی از نظر ما متکی بر اراده ملت‌هاست.
وحیدی تمسک به چنین ادعاهای ضعیف و توخالی را نشانه قدرت جمهوری اسلامی و هراس کشورهای سلطه‌‌گر از توانمندی ایران دانست.
این مسئول به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و متذکر شد: رئیس جمهور آمریکا این تحریم‌ها علیه ایران را فلج‌ کننده خوانده بود در حالی که هر روز ایران قوی‌تر می‌شود.
وزیر دفاع تحریم‌ها علیه ایران را برکت دانست و اذعان داشت: این تحریم‌ها ایران را پایدارتر و استقامت‌تر از گذشته کرده است.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول