اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان خرم‌دره با اعتبار 322 میلیون تومانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان خرم‌دره
حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ارائه برنامه‌های آموزشی و امدادی به علاقه‌مندان و داوطلبان امداد از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان محسوب می‌شود.
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان در راستای برگزاری دوره‌های آموزش و امدادی در بخش‌های مختلف و تخصصی آمادگی لازم را داشته و با برنامه‌ریزی‌های مناسب این دوره‌ها را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ارائه آموزش‌های لازم درمانی و مراکز درمانی را از برنامه‌های سال جاری جمعیت هلال احمر استان زنجان برشمرد و گفت: ضرورت برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های امدادی موجب می‌شود، تا این دوره‌ها به نحو مطلوبی برای علاقه‌مندان برگزار شود.
وی از بهره‌برداری پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان خرم‌دره تا پایان سال جاری خبر داد و بیان کرد: این پایگاه با 2 هزار و 200 متر مربع فضای مفید ساختمانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
عزیزی با اشاره به اینکه پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان خرم‌دره با اعتباری بالغ بر 322 میلیون تومان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 100 میلیون تومان دیگر برای اتمام پروژه فوق در نطر گرفته شده است تا با بهره‌برداری از این مجموعه شاهد گسترش فعالیت‌های امداد جاده‌ای در این شهرستان باشیم.
وی ارائه برنامه‌های آموزشی و امدادی را برای همه استان از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان دانست و یادآور شد: در همه استان، این آموزش‌ها به علاقه‌مندان و نیروهای تخصصی ارائه می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آمادگی جمعیت هلال احمر استان در برابر حوادث غیر مترقبه خبر داد و تصریح کرد: این جمعیت در آمادگی کامل برای مقابله با حوادث غیر طبیعی احتمالی است.
وی با بیان اینکه شش شعبه جمعیت هلال احمر استان در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده‌اند، یادآور شد: مجموعه جمعیت هلال احمر استان با همه شعبات خود ارتباط تنگاتنگ داشته و مشکلی برای برگزاری برنامه‌های مختلف در شهرستان‌ها ندارد.
عزیزی از آمادگی 80 درصدی لجستیکی جمعیت هلال احمر استان خبر داد و اضافه کرد: تا آخر سال این میزان به 100 درصد افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی به امدادگران استان در بخش‌های مختلف و آمادگی این نیرو برای حضور در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در همه روستاهای استان نیز وسایل امدادی در اختیار روستاییان قرار گرفته و جمعیت هلال احمر استان از برنامه‌های روستاهای استان نیز حمایت می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به حادثه‌خیز بودن استان زنجان و قرار داشتن در گسل زلزله بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به قشرهای مختلف مردم تاکید کرد و گفت: نیروهای امدادی این جمعیت نیز از آمادگی لازم برای مواقع بحران برخوردارند.
وی با اشاره به برگزاری مانورهای مختلف در سطح استان زنجان در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مانورها تاکید کرد و یادآور شد: استان از آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه برخوردار است.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری بزرگ‌ترین همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور یک‌هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول