اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان‌ماه سال جاری؛

نشست کارگروه همبستگی و هویت ملی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه زنجان از برگزاری نشست دو روزه کارگروه همبستگی و هویت ملی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور در زنجان خبر داد.

نشست کارگروه همبستگی و هویت ملی در زنجان برگزار می‌شود
مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بیست و دومین نشست کار‌گروه همبستگی و هویت ملی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور از چهار آبان‌ماه سال جاری در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نشست به‌صورت تخصصی و با حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: این نشست دو روزه پس از اخذ تصمیمات تخصصی و کاربردی در این حوزه‌ها، روز پنجم آبان به کار خود پایان می‌دهد.
معاون فرهنگی دانشگاه زنجان یادآور شد: این نشست با حضور 50 عضو ستادی و به همراه معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های مختلف کشور به ویژه دانشگاه‌های مرزی و حاشیه‌ نشین کشور در زنجان برگزار می‌شود.
وی از حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی استان‌های شمال‌غرب، زاهدان، خوزستان در این نشست خبر داد و بیان کرد: دانشگاه‌های حاشیه‌ای کشور در این نشست حضور دارند.
طاهری برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه قومیت‌ها، فرقه‌گرایی، تروریست و گروه‌های انحرافی را از مباحث این نشست عنوان کرد و گفت: در این نشست با تبادل اطلاعات از تهدیدهایی که جامعه دانشگاهی را به ویژه دانشگاه‌های حاشیه کشور را تهدید می‌کند با کار کارشناسی به‌عنوان فرصت در راستای ارتقای دانشگاه استفاده می‌شود.
وی تبادل‌ نظر در خصوص هویت ملی و دینی، مقابله دانشگاه با هجوم جریان‌های فکری به این مجموعه و تفکیک جنسیتی را از دیگر اهداف برگزاری این نشست اعلام کرد و یادآور شد: سیاست‌های کلی وزارت علوم در بخش‌های مختلف دانشگاهی با بررسی‌های کارشناسی تبیین شده و مورد بحث قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی دانشگاه زنجان ارائه دستورالعمل‌های کاربردی و توجه به قوانین و مقررات وزارت علوم را از دیگر مباحث این نشست عنوان کرد و افزود: این نشست با حضور سخنرانان کشوری رونق بیشتری می‌یابد.
وی دیدار با علما و بازدید از مناطق گردشگری استان زنجان را از برنامه‌های جانبی این نشست عنوان کرد و بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه تاکید کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول