اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم خبر داد:

احداث پل عابر پیاده در نزدیکی مدارس قم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم از احداث پل‌های عابر پیاده در نزدیکی مدارس سطح شهر خبر داد.

احداث پل عابر پیاده در نزدیکی مدارس قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین اصغر نجفی‌مقدم در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات تردد فرهنگیان ساکن در قم به دیگر مناطق استان اظهار داشت: تنها شش مینی‌بوس، فرهنگیان ساکن در قم را به بخش جعفریه انتقال می‌دهند و نزدیک به 100 دانش‌آموز را از دام شهر به سطح شهر قم منتقل می‌کنند که این مسئله با مخالفت‌هایی از جانب پلیس‌راه و پایانه‌های مسافربری مواجه شده‌ است.
وی با بیان اینکه در حقوق فرهنگیان موضوعی به نام حق سرویس وجود ندارد، افزود: اعتباری در این زمینه به فرهنگیان پرداخت نمی‌شود و آنان مجبور هستند که هزینه سرویس خود را از هزینه شخصی پرداخت کنند، این در حالی است که پلیس‌راه و پایانه‌های مسافری از مینی‌بوس‌ها درخواست صورت وضعیت می‌کنند و این موضوع افزایش هزینه سرویس‌ها و در نتیجه افزایش فشار مالی بر فرهنگیان را در پی دارد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم احداث پل عابر پیاده برای برخی از خیابان‌ها که به دلیل وجود مراکز آموزشی و مدارس بسیار در آن محدوده، شاهد تردد بسیار دانش‌آموزان است را الزامی دانست و گفت: تنها شش مورد از مدارس منطقه یک نیازمند پل عابر پیاده هستند و این موضوع با سلامت دانش‌آموزان این شش مدرسه ارتباط مستقیم دارد.
وی با بیان اینکه برخی از پل‌های عابر پیاده احداث شده توسط شهرداری مشکلات فنی دارند، اظهار داشت: شیب تند پله‌ها و غیر استاندارد بودن آنها یکی از دلایلی است که دانش‌آموزان رغبت به استفاده از پل عابر پیاده ندارند.
نجفی‌مقدم در پایان با اشاره به همکاری شهرداری برای احداث پل‌های عابر پیاده در سطح شهر و به ویژه در مقابل مدارس گفت: تا پایان ساعت اداری روز پنجشنبه، تمام مکان‌های مورد نیاز به پل عابر پیاده را مشخص و به شهرداری ابلاغ خواهیم کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول