اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مرودشت خبر داد:

برگزاری همایش حجاب و عفاف در مرودشت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت گفت: همایش حجاب و عفاف در اسفند ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش حجاب و عفاف در مرودشت
محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از برگزاری همایش حجاب و عفاف در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت خبر داد و اظهار داشت: نقش زنان در جامعه امروزی نقشی بسیار حساس و تاثیرگذار است چراکه زنان محور حرکت یک جامعه به حساب می‌آیند.
رضایی افزود: باید زنان برای ایجاد یک جامعه سالم اسلامی که در پرتو آن به آرامش روح و جان برسند، موازین اخلاقی اسلامی را در مناسبات اجتماعی خود رعایت کنند.
وی اضافه کرد: اگر زنان جامعه با حجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و سلامت خانوادگی حفظ می‌شود و محیط خانواده در تاثیر خودنمایی‌‌های عده‌ای از زنان بدحجاب و بی‌حجاب قرار نمی‌گیرد و هم مراکز اجتماعی در کمال سلامت رفتاری به سر می‌برند و بزهکاری‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین جامعه دانست و بیان داشت: دشمنان از راه ابتذال و تخریب اعتقادات، جامعه را هدف قرار داده‌اند، بنابراین آگاهی‌بخشی و ترویج حجاب از بهترین راه‌های مبارزه با دشمنان است.
وی همچنین با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید که اخلاق مداری، هویت دینی و توسعه فرهنگی است، بیان کرد: توقعی که از اعضای فرهنگی دانشگاه‌ها در این زمینه می‌رود گسترش این ارزش‌ها و معرفت و اندیشه‌های اسلامی در دانشگاه‌هاست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در مورد مهم‌ترین رویکردهای فرهنگی این دانشگاه گفت: مسئولان و تشکل‌های فرهنگی دانشگاه باید در مسائل فرهنگی پیشتاز باشند و با برنامه‌ریزی‌های مدون و درازمدت و با استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه و با رعایت صرفه‌جویی با تقویت نشست‌های فرهنگی در توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی گام بردارند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول