اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دستگاه‌های نظارتی قدرت ریسک را از مدیران گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های نظارتی قدرت شجاعت و ریسک را از مدیران ما گرفته است.

دستگاه‌های نظارتی قدرت ریسک را از مدیران گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی عبداللهی شامگاه یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان اظهار داشت: باید یک مطالعه دقیق و جامع در امر کشورداری بعد از 32 سال انجام دهیم و مشکلات اصلی را پیدا کنیم.
وی افزود: باید بررسی شود که چرا پس از گذشت این زمان و با وجود ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور نتوانسته‌ایم به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.
عبداللهی با بیان اصل خصوصی‌سازی در کشور و واگذاری کار به مردم خاطرنشان کرد: دولت باید شرایط رقابت سالم را فراهم کند و خود در این زمینه‌ها وارد نشود.
عبداللهی بیان کرد: باید با ایجاد رقابت سالم اجازه دهیم تا مردم کار خودشان را به خوبی انجام دهند و دولت دخالت‌های خود را تا حد ممکن کاهش دهد.
وی عنوان کرد: مدیران کشور ما اهل ریسک نیستند و دستگاه‌های نظارتی هم دست و پای مدیران ریسک‌پذیر را بسته است و قدرت شجاعت و ریسک را از مدیران ما گرفته است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کم‌آبی در کشور عنوان کرد: باید زمینه ورود 30 میلیارد متر مکعب آب از کشور  تاجیکستان را فراهم کنیم که انجام این کار امری ماندگار است.
وی افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و بخش‌هایی از خراسان با مشکل شدید کمبود آب مواجه هستند و باید در این زمینه کار اساسی صورت گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول