اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

تمام مدیران باید به عرصه ورزشی گلستان کمک کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: تمام مدیران استانی باید برای توسعه عرصه ورزشی در گلستان همت گمارند.

تمام مدیران باید به عرصه ورزشی گلستان کمک کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا شامگاه یک‎شنبه در نشست با خبرنگاران ورزش‌نویس استانی اظهار داشت: اعتبارات دولتی را نمی‎توان برای تیم‎های حرفه‎ای هزینه کرد و از آنجایی که گلستان صنعتی نیست و ورزش استان اسپانسر ندارد می‎طلبد که همه مدیران کمک کنند تا بتوانیم ورزش حرفه‎ای را در گلستان داشته باشیم.
وی افزود: امروز ارگان‎های دولتی در تمام استان‎ها تیم دارند از اداره راه ترابری، شرکت گاز، مخابرات، بانک ملی و ... اما متاسفانه در گلستان چنین وضعیتی وجود ندارد و ورزشکاران گلستانی با تیم‎های مثل راه ترابری اصفهان قرارداد می‎ببند مگر همین اداره در گلستان وجود ندارد.
پاشا افزود: همه مدیران باید به عرصه ورزش کمک کنند و جای بسی تاسف است که ورزشکاران گلستان در استان‎های دیگر ورزش را در حد حرفه‎ا‎ی ادامه می‌دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه امروز در بخش تنیس بانوان این استان سه ملی پوش دارد، تصریح کرد: علاوه بر این امتیاز تیم در حد لیگ برتر را داریم اما به دلیل نبود اسپانسر و از آنجایی هم که اعتبارات دولتی را نمی‎توان برای ورزش حرفه‎ای هزینه کنیم شرکت نکرده‎ایم.
وی در بخش دیگر سخنانش با تقدیر از صدا و سیمای گلستان افزود: وقتی شبکه استانی، دیگر استان‎ها را مشاهده می‎کنیم شاهد هستیم که مسابقات دسته دوم  آنها از طریق صدا و سیما پوشش داده می‎شود اما در گلستان چنین امری محقق نمی‎شود چرا که قرار داد سنگینی برای پوشش مسابقات به ما تقبل می‎کنند و وقتی که مسابقه‎ای پخش تلوزیونی نداشته باشد هیچ سرمایه‎گذاری برای اسپانسری تیم نیز اقدام نخواهد کرد.
پاشا گفت: اگر محقق نشدن این عوامل به مشکل شخص مدیر بر می‎گردد از همین جا اعلام می‎کنم اگر با استعفای من این مشکلات برطرف خواهد شد با کمال میل این کار را خواهم کرد.
وی از مسئولان انتقاد نداشت و تنها خواهش  کرد در حمایت ورزش حرفه‎ای گلستان با او همکاری کنند و افزود: همه این مسائل با استاندار مطرح شده و به ادارات در این خصوص نامه‎نگاری صورت پذیرفته اما هیچ اقدامی انجام نشده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول