اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا چند روز آینده؛

محور خلخال – پونل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: با انجام لایه اول آسفالت و شروع لایه دوم آسفالت‌ریزی در روزهای آینده جاده خلخال – پونل بعد از گذشته چهار دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

محور خلخال – پونل افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جریان بازدید از این پروژه و چند طرح راه‌سازی در خلخال اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی لایه دوم آسفالت محور خلخال – پونل در حال اجرا است که انتظار می‌رود به سرعت با نصب علائم راهنمایی و رانندگی، گاردریل، بهمن‌گیر و خط‌کشی کامل جاده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان این‌که مردم خلخال بیش از 40 سال است که چشم انتظار افتتاح این محور برای تردد راحت به استان گیلان هستند، تصریح کرد: امیدواریم عملیات بهسازی و مرمت جاده در محدوده استان گیلان نیز به سرعت انجام شود تا مردم ترددکننده از این مسیر دچار مشکل نشوند.
عبداللهی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی آسفالت کل مسیر به طول 81 کیلومتر تا محدوده استان گیلان انجام می‌شود که بعد از تکمیل لایه دوم آسفالت و کار ایمن‌سازی جاده تردد از این محور آغاز می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه قدیمی و طولانی‌ مدت مردم این شهرستان راه ایمن و استاندارد را برای دسترسی به شهرستان رضوان‌شهر در استان گیلان بر می‌گزینند.
به گزارش فارس، عبداللهی همچنین جلوگیری از تردد کامیون و تریلی‌های سنگین که حامل سنگ و مصالح هستند از جاده پونل خواستار شد.
فرماندار خلخال ادامه داد: با توجه به این‌که در تکمیل این پروژه برخی اقدامات محافظتی نیز انجام شده است، به نظر می‌رسد گذر از این جاده برای اغلب گردشگران و مسافران خاطره‌انگیز باشد.
عبداللهی افزود: با توجه به این‌که لایه‌های دوم و سوم آسفالت این جاده هنوز به طور کامل ریخته نشده است تردد خودروهای سنگین و حامل سنگ می‌توانند به زیرسازی این جاده لطمه وارد کند که به همین دلیل ما اجازه تردد چنین خودروهایی را نمی‌دهیم.
وی گفت: به دلیل آن که آسفالت ریخته شده در سطح جاده تازه است و مقاومت آن چنانی ندارد ممکن است با این ترددها زودتر تخریب شود و هزینه‌های سرسام‌آوری را برای مرمت و نگهداری مجدد متوجه اداره راه و ترابری کند.‌
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول