اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای طرح تحرک اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تحرک اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

اجرای طرح تحرک اجتماعی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سهراب بنی‎طالبی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح تحول اجتماعی با 21 برنامه از سال گذشته با هدف هماهنگی و هدفمندی برنامه‌های مختلف اجتماعی از سوی دفتر امور اجتماعی استان‌ها در حال اجراست.
وی افزود: توسعه فرهنگ اجتماعی استان و ایجاد عدالت در اجرای این طرح‌ها با توجه به گستره جغرافیایی و اقتصادی استان‌ها در حال اجراست.
بنی‌طالبی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به این طرح گفت: تمام اعتبارات لازم به‌منظور اجرای طرح‌های تحول اجتماعی از محل اعتبارات فرهنگی استان‌ها تأمین و هزینه می‏شود.
معاون دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای طرح تحرک اجتماعی با 122 برنامه در این استان از ابتدای سال‌جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: مدیریت راهبردی ارتقای سرمایه اجتماعی و فرهنگ عمومی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت اجتماعی و گسترش کمی و کیفی مشارکت‌های مردمی از اهداف برگزاری طرح تحرک اجتماعی در چهارمحال و بختیاری است.
وی طرح تحرک اجتماعی را نوعی مهندسی اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: این طرح از جمله برنامه‌های اولویت‌دار مراکز استانی است که با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود.
بنی‎طالبی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این طرح، گفت:  نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد، توانمندسازی و آموزش سازمان‌های مردم نهاد، هماهنگی و حمایت از برنامه‌های ارتقای احساس امنیت اجتماعی، هماهنگی و حمایت از برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و بسیج و دفاع مقدس، حمایت از برنامه‌ها و نهادهای مذهبی از مهم‌ترین برنامه‌های طرح تحرک اجتماعی محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: ارتقای باورهای دینی، روانسازی قوانین و مقررات، صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی از دیگر برنامه‌های طرح تحرک اجتماعی محسوب می‌شود.
نشست خبری مشترک معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخاباتی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امنیتی-انتظامی استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول