اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد:

برخورد با متجاوزان به عرصه‌های ملی در مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: با متجاوزان به عرصه‌های ملی در مازندران به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با متجاوزان به عرصه‌های ملی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در جلسه ساخت‌وسازهای غیرمجاز با اشاره به اینکه امروز تجاوز به عرصه‌های منابع ‌طبیعی و ساخت‌وساز غیرمجاز در مناطق جنگلی و ییلاقی افزایش یافته، گفت: این امر از حساسیت بیشتری برخوردار است و با باید با آنها برخورد شود.
وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها در برخورد با متجاوزان به عرصه‌های ملی مسئولیت دارند، ابراز داشت: بخشداران، منابع طبیعی و شوراهای اسلامی و دهیاران باید با متجاوزان به عرصه‌های ملی برخورد کنند.
این مسئول با بیان اینکه تجاوز به بستر رودخانه‌ها و نهرهای زراعی باعث ایجاد خسارت به واحدهای مسکونی می‌شود، یادآور شد: این امر موجب آب‌گرفتگی در شهرها و روستاها شده و زندگی مردم را به خطر می‌اندازد.
مدیر ستاد بحران فرمانداری آمل با اعلام اینکه تجاوز به حریم رودخانه‌ها و نهرها لایروبی را غیرممکن می‌کند، بیان داشت: تغییرات در حریم و بستر رودخانه‌ها برای امور آب و شهرداری‌ها مشکلات زیادی ایجاد کرده است.
وی با اشاره به اینکه ساخت‌وساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله معضلات در این زمینه است، گفت: باید با گشت ویژه و بازرسی‌های روزانه از این امر جلوگیری شود.
اکبرزاده ساخت‌وساز در حریم‌ راه‌های اصلی و فرعی روستایی از جمله دیگر معضلات در این بخش عنوان کرد و یادآور شد: ادارات راه‌ و ترابری آمل و هراز باید به شدت به این تجاوزها مقابله کنند.
فرماندار آمل در تذکری به دهیاری‌ها برای نظارت بیشتر در امر ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه‌ رودخانه‌ها و در زمین‌های کشاورزی اذعان داشت: هر اداره و بخشی در این زمینه کوتاهی کند باید پاسخگو باشد.
وی از شهرداران آمل، رینه، دابودشت و گزنک خواست به ساخت‌وسازهای غیرمجاز درون شهری برابر با مقررات برخورد شود.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول