اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مرکز بهداشت یزد خبر داد:

راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت روان در یزد

یزد - خبرگزاری مهر: کارشناس بهداشت روان مرکز بهداشت یزد از راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت روان در مرکز بهداشتی درمانی نیکوپور یزد خبر داد.

راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت روان در یزد
راضیه سعید‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت روان در یزد اظهار داشت: وجود افراد با جسم و روان سالم از نیازهای مهم و اساسی جامعه است.
وی ادامه داد: یکی از زمینه‌های مهم خدمات بهداشتی که در اصول مراقبت‌های بهداشتی اهمیت زیادی دارد، موضوع بهداشت روان است.
سعیدمنش عنوان کرد: برخی از افراد مبتلا به بیماری‌های روانی نیاز به دارو درمانی، روان درمانی هستند و برخی از افراد با مسائلی مانند فشار روحی، ناراحتی، اضطراب و افسردگی و ... مواجه هستند که گروه اول نیز مانند گروه دوم به خدمات بهداشتی و درمانی نیاز دارند.
وی افزود: کلینیک تخصصی سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان یزد طبق طرح کشوری ادغام بهداشت روان در نظام مراقبت‌های بهداشتی اولیه و سند جامع سلامت استانداری که در شهریورماه سال جاری تدوین و ابلاغ شد، در محل مرکز بهداشتی درمانی نیکوپور آغاز به کار کرد.
سعیدمنش یادآور شد: این کلینیک به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای آموزشی و درمانی در زمینه فرزندپروری، مهارت‌های زندگی، بهداشت روان و اختلالات روانی عصبی صبح روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته با حضور دو روانشناس و یک روان‌پزشک مشغول ارائه خدمات است.
وی همچنین مشاروه در زمینه‌های خانواده، ازدواج، اختلالات عاطفی، آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های فرزندپروری، ارائه خدمات روانپزشکی شامل دارو درمانی با حضور روان‌پزشکان مجرب را از خدمات ارائه شده در این مرکز عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول