اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی:

مسئولان استان مرکزی به جشن پارالمپیک و افراد معلول توجه نکردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی با انتقاد شدید از عدم حضور مسئولان استان مرکزی در جشن پارالمپیک و بی‌توجهی آنها نسبت به افراد معلول اظهار تأسف کرد.

مسئولان استان مرکزی به جشن پارالمپیک و افراد معلول توجه نکردند
ابراهیم نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران 24 مهر ماه به نام روز پارالمپیک نامگذاری شده و در این روز در سراسر جهان مراسم جشنی با حضور افراد معلول برگزار می‌شود، ولی جای بسی تأسف است که مسئولان استان حاضر نشدند نیم‌ ساعت از وقت خود را به این افراد اختصاص داده و در این جشن شرکت کنند.
وی تصریح کرد: افراد معلول نه تنها مانند سایر افراد عادی دارای احساس و عاطفه هستند  بلکه به دلیل شرایط خاص جسمی از روحیه بسیار حساسی برخوردارند که بی احترامی مسئولان و عدم حضور آنان در این جشن موجبات ناراحتی این افراد را فراهم خواهد ساخت.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های هیئت جانبازان و معلولان برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشن از سه ماه قبل گفت: هیئت جانبازان با برگزاری جلسات متعدد از سه ماه گذشته دعوت‌نامه‌هایی را برای مسئولان ارسال کرده و از آنها  برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آوردند، اما امروز مسئولان با بی‌توجهی از کنار این روز مهم و حساس جامعه معلولان گذشته و دقایقی از وقت خود را برای خشنودی آنان اختصاص ندادند.
نصیری اظهار کرد: امروز یک هزار و 500 نفر از معلولان در این مراسم شرکت کردند و انتظار داشتند برای یک روز هم که شده مورد توجه مسئولان قرار گیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتخارآفرینی‌های فراوان ورزشکاران معلول در میادین مختلف ورزشی ابراز داشت: ورزشکاران استان در مسابقات مختلف 500 مدال رنگارنگ ورزشی را کسب کرده و موجب افتخار ورزش استان شدند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی ادامه داد: در مسابقات پارالمپیک جهانی بیشترین مدال‌ها را ورزشکاران جانباز و معلول از آن خود کردند و بدون شک در مسابقات پارالمپیک لندن نیز شاهد درخشش این عزیزان خواهیم بود.
نصیری گفت: هم اکنون ورزشکاران حرفه‌ای استان در 14 رشته ورزشی آقایان و چهار رشته ورزشی بانوان فعالیت دارند.
به گفته وی در حال حاضر چهار نفر از ورزشکاران تیم ملی فوتبال، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته، بهترین وزنه‌بردار کشور از ورزشکاران با استعداد و با اخلاق این استان هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول