اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

توپخانه جنگی فرهنگ و جوانان را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: توپخانه جنگی دشمن، فرهنگ و جوانان را نشانه گرفته است.

توپخانه جنگی فرهنگ و جوانان را نشانه گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی امیری ظهر امروز در مراسم نمادین زنگ پیوند اولیا و مربیان که در دبیرستان دخترانه حضرت ولی عصر (عج) ناحیه دو مرکز مازندران برگزار شد با بیان اینکه اولیای خانه و مدرسه به صورت هماهنگ برای ارتقای علمی و پرورشی دانش‌آموزان بکوشند، بیان داشت: مبنای سلامت روان دانش‌آموزان در خانه شکل می‌گیرد و نباید اجازه دهیم دانش‌آموزان پس از خروج از منزل با هدف رسیدن به آموزش مفید علامت سوالی در ذهنشان از خانواده نقش بندد.
وی خاطرنشان کرد: مدرسه محل ایجاد دوستی‌های عمیق برای زندگی بلندمدت است و براساس فطرت الهی هر فردی نیازمند دوستی است که بتواند به عنوان یک همدل در کنارش زمانی را بگذراند و برای این بخش از پرورش دانش‌آموزان باید تعامل دوسویه و تربیت هماهنگ در خانه و مدرسه شکل گیرد.
امیری گفت: برای گام برداشتن به زندگی متعالی و توام با مهربانی، قصد آموزش و پرورش تنها تدریس محتوای کتاب‌های آموزشی نیست بلکه مدرسه به پرورش توجه زیادی دارد.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان باید در مدرسه آماده شوند برای زندگی اجتماعی گسترده و این محل آموزشی می‌تواند فضای ارتباطی غنی توام با انس و الفت را برای فرزندان ایجاد کند.
این مقام مسئول با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مدرسه مکان مناسبی برای حمایت از سربازان اسلام در خط مقدم جبهه‌های جنگ نابرابر علیه کشور بود، اظهار داشت: سهم آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس 2 هزار شهید بود که یک‌هزار و710 شهید دانش آموزان و300 شهید معلم و نیز 7هزار ایثارگر تقدیم انقلاب شد.
وی افزود: سهم آموزش و پرورش در دفاع از کیان اسلام و کشور زیاد بوده و در جنگ سخت و نابرابر با سربلندی بیرون آمد و هم‌اکنون در جنگ دیگری از سوی دشمن قسم‌خورده اسلام قرار داریم که باید در مقابل این گونه توطئه‌ها با بصیرت عمل کنیم.
امیری با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمن توطئه‌ای آرام و بدون سلاح‌های جنگی آتشین است، خاطرنشان کرد: توپخانه جنگی دشمن، فرهنگ و جوانان را نشانه گرفته و بدون توجه از کنارش رد می‌شویم و با تسخیر شخصیت، فاصله بین خانواده و فرزندان، انزوای فکری و روحی و نیز آسیب به فرهنگ اصیل اسلام روبه رو می‌شویم.
وی یادآور شد: تاثیرپذیری دانش‌آموزان از مدرسه می‌تواند فضایی را برای آگاه سازی آنان در مقابله با جنگ نرم ایجاد کند و نیز رفتار معلمان باید به گونه‌ای باشد تا در دل فرزندان رسوخ کرده و فضای فرهنگی را برای بهره‌گیری از تعلیم و دانش برای دانش‌آموزان خوشایند کنند.
دبیرستان دولتی دخترانه حضرت ولی عصر(عج) ناحیه دو ساری دارای 500 دانش آموز است که امروز از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری و جمعی از مسئولان شهرستانی آزمایشگاه فیزیک و شیمی در فضایی 50 متری با اعتباری بیش از ۵ میلیون تومان و نیز سایت مجازی با 9 سیستم رایانه‌ای با اعتباری بیش از ۷ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول