اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

صعود 5 پله‌ای بندر شهید رجائی در بین بنادر جهان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از صعود پنج پله‌ای بندر شهید رجائی نسبت به سال گذشته در بین بنادر جهان خبر داد و گفت: این بندر به رتبه چهل و چهارم دست یافت.

صعود 5 پله‌ای بندر شهید رجائی در بین بنادر جهان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، در این بازدید یک روزه، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به جایگاه بندر شهید رجایی در اقتصاد کشور، تعامل و همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک را در راستای بهره‌گیری هر چه بیشتر از این ظرفیت، مهم ارزیابی کرد.
علی‌اکبر صفایی به طرح‌های در دست اقدام در این بندر اشاره کرد و افزود: بخش زیادی از طرح توسعه این بندر انجام شده که با بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک، ظرفیت این بندر بین‌المللی از 3 میلیون TEU به 6 میلیون TEU خواهد رسید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: رتبه این بندر در بین بنادر کانتینری بزرگ دنیا با پنج پله صعود نسبت به سال گذشته میلادی به رتبه چهل و چهارم رسید که نشان از بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها بر عملکرد این بندر دارد.
در این بازدید، میهمانان از بخش‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی بازدید به‌عمل آوردند.
همچنین برگزاری جلسه مشترک نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود که طی آن سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک در نشستی راه‌های توسعه و ارتقا فعالیت‌ها و همکاری‌های فی مابین را بررسی کردند.
بازدید از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به عنوان مهمترین بندر مسافری کشور نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول