اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

مجتمع فنی و حرفه‌ای پارس‌آباد 300 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: ساخت و تکمیل مرکز بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی پارس‌آباد زمینه اشتغال 300 نفر را فراهم می‌کند.

مجتمع فنی و حرفه‌ای پارس‌آباد 300 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات این طرح بزرگ و اشتغالزا اظهار داشت: ما از مسئولان امر خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر به تکمیل این مجتمع تخصصی اقدام کرده و آن را به بهره‌برداری برساند.
وی تصریح کرد: پس از گذشت چهار سال از آغاز اجرای این پروژه پیشرفت کار رضایت‌بخش نیست.
کریمی خاطر نشان کرد: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی شهرستان پارس‌آباد در 25 کیلومتری این شهرستان و در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع عظیم زمینه اشتغال 300 نفر در این مجتمع فراهم شده و برای عده‌ای نیز اشتغال غیرمستقیم فراهم می‌شود.
وی ادامه داد: سالانه 5 هزار نفر کارآموز از سراسر کشور در این مجتمع آموزش می‌بینند تا برای خود فرصت اشتغال مولدی ایجاد کنند.
به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد با برشمردن بخش‌های مختلف این بخش‌های مجتمع آموزشی و فنی و حرفه‌ای گفت: ‌این مرکز شامل کارگاه آموزشی، پرورش شترمرغ، مرغ، گاوداری صنعتی، پرورش طیور، آبزیان، تولید محصولات گلخانه‌ای، گیاهان باغی، زراعی و دارویی است.
وی افزود: در کنار ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی مختلف این مجتمع بزرگ دارای خوابگاه مجهز برای پسران و دختران و همچنین فضای اداری می‌باشد که با تکمیل آن این شهرستان به قطب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بخش کشاورزی تبدیل می‌شود.
کریمی قابلیت این شهرستان را در بخش کشاورزی خاطر نشان کرد و اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد سالانه با تولید بیش از 20 نوع محصول زراعی و ده‌ها نوع محصول باغی قطب تولید کشاورزی استان اردبیل و کشورمان است که راه‌اندازی این مجتمع می‌تواند در تربیت نیروهای متخصص بسیار مفید، مؤثر و راهگشا باشد.
فرماندار پارس‌آباد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز در عرصه اشتغالزایی به نیروهای توانمند و مهارت‌دیده بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم و معتقدیم اگر این نیروها شایسته و درست تربیت یابند ما روز به روز قادر می‌باشیم در عرصه‌های مختلف توانمندتر حاضر باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول