اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نمین:

اصناف یاریگر پلیس در برقراری امنیت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نمین گفت: اصناف در برقراری امنیت و آرامش در جامعه همراه همیشگی و یار صدیق پلیس هستند.

اصناف یاریگر پلیس در برقراری امنیت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول سلحشور عصر امروز در گردهمایی اصناف با پلیس در نمین اظهار داشت: برقراری امنیت در جامعه با توجه به ابعاد متعدد و زوایای مختلف تنها از عهده پلیس و مجموعه نیروی انتظامی بر نمی‌آید بلکه برقراری این اصل نیاز به همکاری و مساعدت همگان دارد.
وی تصریح کرد: اعتماد عمومی و رضایت مردم اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس است و هرگز پلیس این سرمایه مهم و ارزشمند را در برقراری امنیت و آرامش از دست نمی‌دهد.
سلحشور الزام همگانی را در رعایت قوانین و مقررات تدوین شده در جامعه ضروری توصیف کرد و افزود: رعایت قانون با توجه به شرط همگانی بودن اجرای آن الزامی است که امروز همه افراد جامعه باید نسبت به آن پایبند باشند.
این مسئول یکی از عرصه‌های برقراری امنیت و آرامش را عرصه مهم و تأثیرگذار تجاری و اقتصادی توصیف کرد و ادامه داد: اصناف به عنوان بزرگ‌ترین نهاد عمومی غیردولتی نقش بسزایی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی داشته به طوریکه اصناف و بازاریان همیشه پشتیبان ارزش‌های اصلی دینی و ملی بودند.
وی تلاش و کوشش اصناف را برای کسب درآمد حلال عبادت دانست و خاطرنشان کرد: همکاری اصناف با پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه سبب ایجاد جامعه‌ای امن و با نشاط شده است.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی نمین یکی دیگر از سرمایه اصلی پلیس را تعامل و همفکری صنوف مختلف در تثبیت و استمرار برقراری امنیت اعلام کرد و گفت: ما نباید به امنیت مقطعی و برقرار شده در یک فاصله زمانی کوتاه دل خوش کنیم چراکه حضور پلیس و دستگاه‌های یاریگر آن می‌تواند به تداوم و استمرار این مقوله کمک کند.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران از جهات مختلف امروز مورد تهدید و هجمه دشمنان است و عده‌ای ناجوانمردانه تلاش می‌کنند تا نظم و امنیت و پایداری آن را دچار خدشه و خلل کنند اما این حضور آگاهانه مردم در صحنه است که می‌تواند همه این هجمه‌ها و ناجوانمردی‌ها را تبدیل به فرصت بالنده کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول