اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن خیریه مهرانه:

کلینیک تخصصی رادیوتراپی در زنجان کلنگ‌زنی میشود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن خیریه مهرانه گفت: روز جمعه 29 مهر ماه احداث ساختمان کلینیک رادیوتراپی در زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

کلینیک تخصصی رادیوتراپی در زنجان کلنگ‌زنی میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد گرانمایه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خرید زمین برای احداث کلینیک تخصصی برای انجمن خیریه مهرانه در سال 87 انجام شده است، اظهار داشت: زمین خریداری شده به دلیل داشتن معارض به سازمان مسکن و شهرسازی عودت داده شد و به جای آن یک زمین یک هزار و 600 متری در ضلع شمالی بیمارستان آیت‌الله موسوی تحویل گرفته شد.
وی افزود: کلینیک تخصصی سرطان در زنجان در سه فاز رادیوتراپی در سه بخش، واحد تحقیقات و تصویربرداری با همه تجهیزات لازم و همچنین یک سالن همایش 500 نفره احداث می‌شود.
عضو هیئت مدیره انجمن خیریه مهرانه با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی سرطان دارای بخش‌های جداگانه مانند تصویربرداری و سونوگرافی است، تصریح کرد: یک واحد مددکاری و روانشناسی برای ارائه خدمت به بیمار و خانواده او نیز در کلینیک تخصصی احداث می‌شود.
وی احداث آزمایشگاه مجهز و فوق تخصصی شیمی‌درمانی را از دیگر بخش‌های پیش‌‌بینی شده برای کلینیک تخصصی سرطان زنجان اعلام کرد و گفت: نقشه احداث این کلینیک تخصصی تا یک ماه آینده آماده می‌شود.
گرانمایه تاکید کرد: ساخت بلوک شماره یک کلینیک تخصصی با محوریت رادیوتراپی،‌ شیمی درمانی و انواع تصویربرداری در فاز نخست احداث می‌شود.
وی با اشاره به امضای قریب‌الوقوع قرارداد خرید دستگاه رادیوتراپی تصریح کرد: دستگاه رادیوتراپی از یکی از کشورهای اروپایی به احتمال قوی هلند خریداری می‌شود.
عضو هیئت مدیره انجمن خیریه مهرانه زنجان ادامه داد: چون ساخت این دستگاه در کشور مبداء حدود 16 ماه زمان می‌برد، بنابراین ساختمان محل نصب دستگاه رادیوتراپی نیز باید تا آن زمان بر طبق نقشه‌های فنی سازنده دستگاه ساخته شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تاثیر تحریم‌ها بر خرید دستگاه رادیوتراپی تاکید کرد: خوشبختانه دستگاه رادیوتراپی به دلیل شرایط ویژه‌اش، از جمله انجام خرید توسط یک انجمن خیریه شامل تحریم‌های اعمال شده بر ضد ایران قرار نمی‌گیرد.
شایان ذکر است، یک قطعه زمین چهار هکتاری توسط یک خیر به مبلغ 320 میلیون تومان برای احداث یک کلینیک تخصصی سرطان در زنجان خریداری شده بود، که از سال 87 به دلیل داشتن معارض با روستاییان پایین کوه در شمال زنجان، احداث آن دچار مشکل شده بود، که در حال حاضر با رفع مشکل و تعویض زمین کلینیک مورد نظر در آستانه کلنگ‌زنی قرار گرفته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول