اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران:

ارتقای استانداردهای اچ.اس.ای از نیازهای اساسی صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: ارتقای استانداردهای اچ.اس.ای به ویژه در بخش پیمانکاری یکی از نیازهای اساسی صنعت نفت است.

ارتقای استانداردهای اچ.اس.ای از نیازهای اساسی صنعت نفت است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس خنیفر بعد از ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه دانشگاه صنعت نفت در پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت نفت برای ارتقای سطح فعالیت‌های پارس جنوبی تلاش بسیار زیادی داشته و مدیران منطقه ویژه و شرکت نفت و گاز پارس نیز با همه توان برای افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی منطقه تلاش می‌کنند.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی باید حجم و کیفیت فعالیت‌ها افزایش یابد و باید از همه ظرفیت و توان موجود در منطقه به نحو مطلوب بهره ببریم.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهمیت دانشگاه صنعت نفت و تاثیر این دانشگاه در پیشرفت صنعت نفت خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعت نفت به عنوان عضو خانواده و قوت قلب این صنعت است و در واقع همه تلاش این دانشگاه باید برای رفع نیازهای واقعی صنعت نفت باشد و هم‌اکنون از دانشگاه صنعت نفت خواسته‌ایم علاوه بر جذب دانشجویان داخلی زمینه جذب دانشجویان خارجی در این دانشگاه فراهم شود.
خنیفر به نقش مهم نیروی انسانی در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: تغییر نگاه در حوزه منابع انسانی از یک نگاه سنتی امری لازم است و باید اقدام‌های لازم برای ایجاد تغییر در ساختارها و برنامه‌ها در حوزه منابع انسانی در منطقه عسلویه ایجاد شود.
وی ارتقای استانداردهای اچ.اس.ای به ویژه در بخش پیمانکاری را یکی از نیازهای اساسی صنعت نفت برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر مرکز آموزش اچ.اس.ای در منطقه عسلویه راه‌اندازی شده که کارایی بسیار زیادی داشته است.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی رشته‌های موردنیاز صنعت نفت در دانشگاه نفت اذعان داشت: راه‌اندازی رشته‌های مدیریت مخزن، حقوق نفت، بازاریابی نفت و سرمایه‌گذاری نفت از جمله رشته‌های موردنیاز صنعت نفت است.
خنیفر یادآور شد: دانشگاه صنعت نفت در تربیت نیروهای انسانی متخصص نقشی اساسی دارد و انتظار داریم نیروهای متخصص با همکاری دانشگاه صنعت نفت در رشته‌های ذکر شده تربیت شوند.
وی گفت: ما نیازمندی‌های خود را در حوزه آموزش منابع انسانی با هماهنگی شرکت‌های زیرمجموعه به دانشگاه صنعت نفت اعلام و این دانشگاه نسبت به بومی کردن رشته‌های مورد تقاضا اقدام خواهد کرد.
این مسئول افزود: دانشگاه صنعت نفت می‌تواند در طراحی نظام جامع توسعه پایدار پارس جنوبی کمک کند.
خنیفر بیان داشت: گسترش فعالیت‌های دانشگاه صنعت نفت در پارس جنوبی امری مهم و لازم است و انتظار داریم با همکاری مطلوب و بهینه مدیران منطقه پارس جنوبی با دانشگاه صنعت نفت، شاهد ارتقای روزافزون سطح کیفی فعالیت‌ها در این منطقه حساس باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول