اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم:

سند راهبرد صنعت و تجارت قم تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم از تدوین سند راهبرد صنعت و معدن و تجارت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سند راهبرد صنعت و تجارت قم تدوین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه استاندارد و جامعه، محمود سیجانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه استاندارد و جامعه با اشاره به ادغام سازمان بازرگانی و صنعت و معدن اظهار داشت: با ادغام سازمان صنعت و معدن و بازرگانی با هم ماموریت‌های و برنامه‌های جدیدی نیز در این سازمان پیش‌بینی شده است.
وی حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان را از جمله اقدامات پیش رو ذکر کرد و بیان داشت: تولید کنندگان باید به تولید کالاهای با کیفیت و استاندارد بپردازند و ما نیز در این راستا حمایت‌‌های خود را خواهیم داشت.
معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم افزود: برای اینکه ما در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید علاوه بر بالا بردن کیفیت برای رقابت پذیری اصول استاندارد بودن آن را نیز مد‌نظر قرار دهیم.
وی تصریح کرد: مراکزی که کالاهای با کیفیت تولید کنند و دارای ابتکارات نو و جدید باشند در اولویت حمایت هستند.
سیجانی از تدوین سند راهبردی صنعت و معدن و تجارت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: اقدامات اولیه تدوین این سند انجام شده و در آینده‌ای نزدیک نهایی می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری نمایشگاه استاندارد را گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ استاندارد ذکر کرد و ادامه داد: از آنجا که در این گونه نمایشگاه‌ها مراکز معتبر حضور پیدا می‌کنند و محصولات خود را به عرصه نمایش می‌گذارند بنابراین مردم می‌توانند در این گونه نمایشگاه‌ها کالای استاندارد را از غیر استاندارد تشخیص دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول